Riječ je o filmu "Ultra Europe 2016 Aftermovie" kojeg su snimili Charly Friedrichs i njegov tim Final Kid i koji gledatelje vodi na 11-minutno putovanje kroz lanjski jednotjedni festival, a i ove se godine promovira s podnazivom "Destination Ultra".
Uz brojnu publiku koja pleše i uživa u glazbi na festivalu, film prikazuje hrvatske krajolike i prirodne ljepote, od Plitvičkih jezera do Jadranskog mora i obale te otoke Brač, Hvar i Vis, na kojima se festival također održavao, a bit će uključeni u program i ove godine.
Prošle godine na Ultri je bilo više od 100 tisuća sudionika iz 143 zemlje, a ništa manje ne očekuje se ni ove godine, pri čemu organizatori napominju da bi ih moglo biti i više, s obzirom na veliko početno zanimanje za ulaznice.
Ultra Europe ove godine počinje 13. srpnja opening partyjem u Splitu gdje se od 14. do 16. srpnja na stadionu Poljud održava glavni dio festivala, nakon čega se 17. srpnja seli regatom do Bola na Braču, a potom 18. srpnja na Hvar i 19. srpnja na Vis gdje i završava.