Izvješće iznosi pregled globalnih ulaganju u otkrivanje novih izvođača, vođenje karijera te promociju izvođača i njihove glazbe, navodi u priopćenju Hrvatska diskografska udruga (HDU). Izvješće se fokusira na opširne aktivnosti ‘iza scene’ koje provode timovi profesionalaca u diskografskim kućama kako bi promovirale novu glazbu. Samo u Hrvatskoj diskografske kuće ulože više od 20 milijuna kuna u razvoj glazbene industrije.
Diskografske kuće ulažu 27 posto prihoda u marketing, nove snimke i razvoj izvođača, što je samo u 2015. na globalnoj razini značilo investiciju od 4,5 milijarde dolara.
Trošak promocije novog izvođača na međunarodnoj sceni, posebice na tržištima popust SAD-a i Velike Britanije, iznosi od 500.000 do dva milijuna dolara, što uključuje investicije u troškove snimaka, distribucije, videa, turneja te marketinga i promocije.
Diskografske kuće s distributerima ulažu i u razvoj infrastrukture potrebne za digitalni marketing te se tako omogućuju distribuciju više od 40 milijuna snimka na 360 digitalnih servisa i stranica na globalnoj razini.
Direktorica IFP-a Frances Moore i direktorica WIN-a Alison Wenham istaknule su da izvještaj ‘Ulaganje u glazbu' naglašava ne samo financijska ulaganja, nego i svakodnevne napore i dodatnu vrijednost koju diskografske kuće donose umjetnicima i njihovim karijerama.
"U digitalnom svijetu raspon poslova dodatno se proširio, ali je misija ostala ista - otkrivanje i razvoj novih izvođača, izgradnja njihovih uspješnih karijera te u konačnici donošenje kvalitetne nove glazbe slušateljima, a to su ključne odrednice ulaganja u glazbu koje donose diskografske kuće", naglasile su.