FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Konferencija: Primijenjeni nutricionizam u industriji i turizmu

Autor: Dragana Tičinović

ZAGREB, 9. studenoga 2016. (Hina) - Na konferenciji "Primijenjeni nutricionizam u industriji i turizmu" stručnjaci iz različitih područja raspravljat će o novom pristupu hrani, o hrani i marketingu, nutricionizmu u turizmu, te o vraćanju povjerenja u industrijsku proizvodnju gotove hrane, ali i o novim IT inovacijama u sektoru hrane.

Konferenciju 17. studenoga organizira udruga koja promiče nutricionistička načela Zdravi Obrok Hrvatska (ZOH), a želi povezati stručnjake, poduzetnike, javne osobe, industriju, studente i zainteresiranu javnost, priopćeno je utorak.

Pokušat će se odgovoriti na pitanje oglašava li se hranu kako treba, kakve novitete očekivati od prehrambene industrije, te raspravljati o novostima u zdravstvenom turizmu i gastronomiji, primjerice kako funkcionira robot koji kuha ili 3D printanje i kakve veze ima sa hranom, kako mobilnom aplikacijom do vlastitog jelovnika i sl. "Kroz okrugle stolove i ostale interakcije otvorit će se teme s ciljem pokretanja pozitivnih društvenih promjena, a kako bi otvorili vidike i proširili znanja", stoji u priopćenju.

Funkcionalna hrana, koja može poboljšati funkcioniranje organizma, prednjači u marketinškim porukama. No hoće li krajnji potrošač dobiti što je tražio, odabire li proizvod zbog reklame ili znanja, gdje je granica između marketinga i potpune istine, koja je granica sive zone i domene obmanjivanja, koliko kupac vjeruje marketinškim porukama, a koliko reklami, pitanja su o kojima će se raspravljati.

Dodaje se da zdravstveni turizam postaje potencijalno vodeća proizvodna grupa Hrvatske, prema kriterijima atraktivnosti i konkurentnosti. Zbog rasta turizma i starenja populacije, te orijentacije na zdravi život, objašnjava se, zdravstveni turizam bi mogao postati jedan od glavnih motiva putovanja, kaže se u priopćenju.

Industrijska proizvodnja gotovih jela u svijetu raste, a hrvatska industrija na tržištu nudi gotova jela koja se ne odnose na ciljane skupine potrošača. Da bi se zadovoljili zakonski uvjeti, na hranu se stavljaju minimalni navodi koje prosječan potrošač ne razumije. Treba li pokrenuti inovacije i kako vratiti povjerenje u industrijsku proizvodnju gotove hrane, treća je tema koja će se obraditi. Nove IT inovacije u sektoru hrane, njihova primjena na tržište i kakva im je perspektiva četvrta je tema.

(Hina) pp/xdtic yln

An unhandled error has occurred. Reload 🗙