WTM se ove godine održava od 7. do 9. studenoga, a kako su najavili iz Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koja je nositelj hrvatskog nastupa na toj burzi, uz ministra Cappellija, koji je po funkciji predsjednik HTZ-a, na WTM-u će biti direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić te brojni izlagači iz Hrvatske, od kojih će se 22 pojaviti kao suizlagači na štandu HTZ-a.
Svi će oni, uključujući Cappellija i Ivičića, na WTM-u s brojnim poslovnim partnerima održati sastanke te razgovarati o mogućnostima jačanja suradnje na britanskom tržištu koje je i ove godine među top deset tržišta s kojih je hrvatske destinacije posjetilo najviše turista.
"Turistička burza WTM jedna je od najvažnijih na svijetu te time idealna prilika da se Hrvatska, kao turistička destinacija, dodatno približi organizatorima putovanja te osigura i poboljša poziciju na tržištu Velike Britanije koje je postalo jedno od naših najznačajnijih emitivnih tržišta", poručio je uoči WTM-a ministar Cappelli.
Cappelli će se u sklopu WTM-a susresti s glavnim tajnikom Svjetske turističke organizacije (UNWTO) Talebom Rifaijem.
Važnost nastupa na WTM-u naglasio je i Ratomir Ivičić ističući da će Hrvatska svoju ponudu i ove godine predstaviti u jakoj konkurenciji koju čini više od pet tisuća izlagača iz oko 200 zemalja.
"Da bismo maksimalno došli do izražaja i odradili kvalitetan nastup, Hrvatsku ćemo ponudu predstaviti zajedno s 22 suizlagača na hrvatskom štandu, a sve ukazuje na sve veću važnost britanskog tržišta s kojeg je u prvih deset mjeseci ove godine u Hrvatskoj ostvareno više noćenja nego lani odnosno 3 milijuna", poručio je Ivičić dodajući da na tom tržištu postoji velik potencijal za povećanje prometa.
Dodao je da je upravo britansko tržište među onima koja su najbolje reagirala na novi krovni komunikacijski koncept hrvatskog turizma sa sloganom "Hrvatska, puna života".
Nastupom Hrvatske na WTM-u počinje intenzivnija promocija na stranim tržištima za iduću sezonu.