"Ljetna sezona za Atlas ove je godine bila izuzetno dobra, čak iznad očekivanja, pogotovo u segmentu organiziranih dolazaka avio gostiju, a da smo mogli imati više kapaciteta u zrakoplovima i hotelima promet bi bio i bolji s obzirom na to kakva je bila potražnja", ističe za Hinu predsjednik Uprave Atlasa Tomislav Varga.
Naglašava da o uspješnosti ljetne sezone i općenito dosadašnjeg dijela ove godine za Atlas najbolje govori podatak o porastu broja putnika koji su koristili Atlasove ili usluge drugih agencija iz adriatica.net grupe od oko 28 posto u odnosu na prošlu godinu.
"Jako smo zadovoljni dosadašnjim rezultatima, a nastavak sličnog trenda očekujemo i ove jeseni te pogotovo od predstojeće zimsko-skijaške sezone, za koju trenutni buking pokazuje ogroman porast, no kako se radi o manjoj bazi pustimo da vidimo kako će se razvijati do početka ski-sezone", ocjenjuje Varga.
Osim programa skijanja, kojeg su ove godine, kako kaže, pripremali jače nego lani, Varga napominje da dobrim rezultatima pridonosi i promjena te određeni zaokret u ponudi, uz uključivanje dosta specijalnih usluga odnosno različitih popularnih tržišnih niša, poput glazbenih festivala, luksuznih odmora, krstarenja i drugog.
"Sve što Atlas radi vodi ka tome da na domaćem i tržištu regije održi, pa moguće i poveća tržišni udjel od oko 30 posto u 'čisto' touroperatorskom poslu", iznosi Varga.
Početak prodaje skijanja sve ranije, skijaša sve više
S obzirom na tržišne trendove potražnje u Hrvatskoj i regiji, Atlas zadnjih par godina sve ranije kreće s bukiranjem i prodajom skijaških programa, za kojima potražnja raste, pa bi u nedostatku službenih, prema neslužbenim procjenama skijaša iz Hrvatske ove zimske sezone moglo biti više od 200 tisuća, za razliku od 100 do 150 tisuća koliko se neslužebno procjenjivalo prije pet-šest godina.
Iako ih dosta putovanja na europska ski odredišta organizira samostalno u čemu veliku ulogu ima internet, po procjenama Atlasa u porastu je broj onih koji za to koriste usluge agencija, čime povećavaju sigurnost i dobivaju jamstvo da će ono što su platili zateći na odredištu.
"S prodajom skijanja ove smo godine krenuli ranije, već početkom srpnja. Prvi trendovi su odlični pa vjerujemo u još jednu uspješnu zimsku sezonu", napominje voditeljica produkta Zima u Atlasu Nevenka Belančić, iznoseći da se mijenjanju i navike skijaša koji žele što ranije osigurati svoje skijanje.
Atlas je jedna od rijetkih agencija koja još izdaje tiskani katalog sa zimskom i ski ponudom, kojeg je promovirao prošli tjedin na zagrebačkom Sljemenu, nakon što ga je kao ski destinaciju među prvim agencijama prošle godine uvrstila u ponudu.
I ove godine Atlasov katalog bogato je popunjen te na više od 250 stranica obuhvaća skijališta u Austriji, Italiji, Francuskoj i Sloveniji i to za razdoblje od početka prosinca ove do početka svibnja iduće godine, što je otprilike trajanje ski sezone u Europi, s time da se najveća potražnja u Hrvatskoj uobičajeno očekuje tijekom zimskih školskih praznika, u prva dva tjedna siječnja iduće godine.
"Hrvatski skijaški tjedan ove sezone 'pada' od 7. do 14. siječnja, što je na većini destinacija vrijeme niske sezone s nešto nižim cijenama koje su većinom na tragu prošlogodišnjih", iznosi Belančić.