U svojoj ponudi Pula City Mall sadrži brandove i maloprodajne lance koji prvi put nastupaju na istarskom tržištu: C&A, Deichmann, Dominik srebrnarnica, Galileo, Hervis, Interspar hipermarket, Leggiero bar, Mass, New Yorker, Sportina i ZOO CITY, a u sastavu ponude su stanovnicima Istre već otprije poznati lanci poput DM-a, Farmacie, Kika, Müllera, Tele2, Top Shopa i Western Uniona.
Osim što je obogatio trgovačku ponudu u Istarskoj županiji, Pula City Mall je otvorio najmanje 200 novih radnih mjesta, a ujedno će, po riječima predstavnika investitora, austrijske grupacije MID, Nevena Marića "kroz komunalne naknade i davanja prihodovati dodatna sredstva u lokalni proračun i time dati značajan doprinos u razvoju infrastrukture i poboljšanju standarda života u Puli i županiji.
Investitor i vlasnik Pula City Malla je hrvatsko projektno društvo u sklopu austrijske Grupacije MID. Tvrtka je jedan od vodećih i najvećih developera na domaćem tržištu, a u svom portfelju sadrži brojne realizirane projekte, od kojih su najpoznatiji Garden Mall u Zagrebu, TC Koprivnica, STC Osijek, STC Sisak i STC Valpovo.
"Vrijednost investicije iznosi oko 20 milijuna eura i to je prvi pravi trgovački centar u Istri zahvaljujući kojem će se otvoriti 200 novih radnih mjesta. Ukupno je 18 brendove među kojima neki i po prvi puta u Istri", kazao je Marić. Istaknuo je da je Istra atraktivna i nije zasićena trgovačkim centrima, a stanovništvo je visoke kupovne moći te stoga ova grupacija ima u planu proširiti svoje djelovanje u županiji.
U povodu otvorenja predstavnici Pula City Malla su donirali 60 tisuća kuna inicijativama rade na poboljšanju života u lokalnoj zajednici. Tako je po 20 tisuća kuna donirano Dječjem domu Ruža Petrović, Društvu multiple skleroze Istarske županije i Dnevnom centru za rehabilitaciju Veruda iz Pule