Izborna promidžba počinje danom objave zbirnih lista izbornih jedinica, što u slučaju skorih parlamentarnih izbora znači najkasnije s prvim minutama 16. kolovoza, a traje do ponoći, 9. rujna, priopćio je DIP odgovarajući na upit jedne komercijalne televizije o objavi plakata koje na bijeloj podlozi imaju crveni natpis #Premijer, a pripisuju se Milanu Bandiću, predsjedniku Stranke rada i solidarnosti Bandić Milan 365.
Povjerenstvo podsjeća da sve aktivnosti izbornih sudionika za izborne promidžbe, koje se „sadržajno mogu podvesti pod javno predstavljanje i obrazlaganje izbornih programa“ spadaju pod promidžbu, a svi troškovi povezani s tim aktivnostima moraju se iskazati kroz financijska izvješća koja DIP-u moraju podnositi političke stranke i kandidati.
Ako stranke i drugi politički akteri koji namjeravaju postati izborni sudionici imaju određene promidžbene aktivnosti i prije početka izborne promidžbe (promidžbeni plakati, zakup medijskog prostora i sl.), i ti se troškovi moraju prikazati u izvješćima koja će izborni sudionici podnositi. Sve to pod uvjetom da te političke stranke i drugi politički akteri postanu izborni sudionici, tj. da njihova kandidatura postane pravovaljanom, te da se aktivnosti u istom obliku i sadržaju nastave i za vrijeme izborne promidžbe, tumači Povjerenstvo.
Dakle, ako je plakate s natpisom „#Premijer“ istaknuo neki od (budućih) izbornih sudionika na parlamentarnim izborima (a je li riječ o sudioniku, utvrdit će se tek po objavi zbirnih lista) i ako je riječ o plakatima koji će sadržajem predstavljati izbornu promidžbu te ako će se plakati, odnosno njihov sadržaj koristiti i u izbornoj promidžbi, tada trošak njihove narudžbe, kao i zakup panoa za izborne promidžbe, mora biti prikazan u financijskim izvješćima koja su izborni sudionici dužni podnijeti Državnom izbornom povjerenstvu, poručuju iz DIP-a.