FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Predstavljen novi internetski portal - medijskapismenost.hr

Autor: Smiljana Škugor-Hrnčević

ZAGREB, 20. lipnja 2016. (Hina) - Hrvatska medijska scena bogatija je za novi internetski portal pod imenom medijskapismenost.hr namjenjen informiranju i edukaciji roditelja, nastavnika, općenito dječjih skrbnika kojeg su zajedno s partnerima pokrenuli Agencija za elektroničke medije i hrvatski Ured UNICEF-a.

Promocija portala održana je u ponedjeljak na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti koji je jedan od partnera.  Sadržaj portala podijeljen je po kategorijama, obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipe, utjecaj medija na dječji razvoj. Tu su i kolumne,  pojmovnik te rubrika - preporuke. Na portalu će se nuditi i video sadržaji. 

 Cilj je portala osnažiti roditelje da aktivno traže znanja i informacije o medijima i načinima na koji oni mogu utjecati na razvoj djece, istaknula je voditeljica komunikacija iz hrvatskog ureda UNICEF-a Gorana Dojčinović.
 Prema istraživanjima djeca u Hrvatskoj gledaju televiziju bez nazočnosti roditelja do 10 sati tjedno, a djeca i mladi u prosjeku pet sati dnevno provode na internetu. Istodobno samo 22 posto mladih u dobi između 15 i 18 godina smatra da medijska pismenost uključuje kritičko promišljanje medijski posredovanih informacija. Ti nam podatci govore da je nužno potaknuti edukaciju i razgovore o medijima te sigurnom korištenju tehnologija bez kojih ne možemo napredovati u 21. stoljeću, rekla je Dojčinović. Naglasila je kako je glavni cilj da portal postane suvremena platforma za suradnju s roditeljima, učiteljima, stručnjacima i djecom.
 U ime Agencije za elektroničke medije Robert Tomljenović ocijenio je da dosad postignuti rezultati govore o dobro odrađenom poslu. Tako smo prošlogodišnjom kampanjom "Birajmo što gledamo" obuhvatili gotovo 90 posto populacije i time učinili veliki iskorak u osvještavanju roditelja i medija o važnosti medijske pismenosti, rekao je.
 Svi koji na bilo koji način sudjeluju u odgoju djece i mladih na portalu će moći pronaći sveobuhvatni sadržaj pouzdanih i korisnih informacija o medijima i njihovu utjecaju na razvoj djece, dodao je Tomljenović.
 U sadržaju portala medijskapismenost.hr sudjeluju i partneri - Akademija dramske umjetnosti, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.
 

(Hina) xsšh ysp

An unhandled error has occurred. Reload 🗙