Promocija portala održana je u ponedjeljak na zagrebačkom Fakultetu političkih znanosti koji je jedan od partnera. Sadržaj portala podijeljen je po kategorijama, obrađuje teme kao što su sigurnost na internetu, nasilje u medijima, stereotipe, utjecaj medija na dječji razvoj. Tu su i kolumne, pojmovnik te rubrika - preporuke. Na portalu će se nuditi i video sadržaji.
Cilj je portala osnažiti roditelje da aktivno traže znanja i informacije o medijima i načinima na koji oni mogu utjecati na razvoj djece, istaknula je voditeljica komunikacija iz hrvatskog ureda UNICEF-a Gorana Dojčinović.
Prema istraživanjima djeca u Hrvatskoj gledaju televiziju bez nazočnosti roditelja do 10 sati tjedno, a djeca i mladi u prosjeku pet sati dnevno provode na internetu. Istodobno samo 22 posto mladih u dobi između 15 i 18 godina smatra da medijska pismenost uključuje kritičko promišljanje medijski posredovanih informacija. Ti nam podatci govore da je nužno potaknuti edukaciju i razgovore o medijima te sigurnom korištenju tehnologija bez kojih ne možemo napredovati u 21. stoljeću, rekla je Dojčinović. Naglasila je kako je glavni cilj da portal postane suvremena platforma za suradnju s roditeljima, učiteljima, stručnjacima i djecom.
U ime Agencije za elektroničke medije Robert Tomljenović ocijenio je da dosad postignuti rezultati govore o dobro odrađenom poslu. Tako smo prošlogodišnjom kampanjom "Birajmo što gledamo" obuhvatili gotovo 90 posto populacije i time učinili veliki iskorak u osvještavanju roditelja i medija o važnosti medijske pismenosti, rekao je.
Svi koji na bilo koji način sudjeluju u odgoju djece i mladih na portalu će moći pronaći sveobuhvatni sadržaj pouzdanih i korisnih informacija o medijima i njihovu utjecaju na razvoj djece, dodao je Tomljenović.
U sadržaju portala medijskapismenost.hr sudjeluju i partneri - Akademija dramske umjetnosti, Hrvatski audiovizualni centar i Hrvatski filmski savez.