"Pripremili smo se bolje nego ikad i izrazito smo optimistični, a vjerujem da ćemo ove godine srušiti sve rekorde i tako ostvariti najbolju godinu do sad. Optimizam gradimo na brojnim inovativnim proizvodima, ciljamo nove potrošačke niše i uvodimo nove kategorije. Na tržištu otvaramo sladolednu sezonu sa 44 nova sladoleda", istaknula je direktorica marketinga i razvoja Leda Ana Štebih.
Nova sladoledna sezona, kako su naveli, bit će u znaku inovacija u vrlo širokom asortimanu.
Ledo u svom asortimanu ima čak 210 različitih sladoleda, a trećinu svoje proizvodnje izvozi na više od dvadeset stranih tržišta u Europi, Africi i Aziji.
Predstavnici tvrtke, koja je u sastavu koncerna Agrokor, ističu kako je na svjetskoj razini Ledo prepoznat kao dobar partner i ima jako dobru suradnju s nekim od najpoznatijih svjetskih kompanija te bilježi godišnji rast izvoza od 30 posto na tržištima izvan regije.
"Inovativan pristup, moderna tehnologija i kvaliteta sirovina su temelji na kojima Ledo gradi svoju uspješnu strategiju osvajanja i zadržavanja izuzetno jake i stabilne pozicije u regiji, ali i ostatku svijeta", ističu iz Leda.
Predstavnici Leda su najavili i kako će se drugi "SladoleDan" održati 21. svibnja u zagrebačkom parku Maksimir i time će se službeno otvoriti nova sladoledna sezona.