FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Putničke agencije bilježe sve više rezervacija navijača za EURO 2016

Autor: Tatjana Miščančuk

ZAGREB, 19. travnja 2016. (Hina) - S približavanjem 15. UEFA europskog nogometnog prvenstva EURO u Francuskoj, domaće putničke agencije bilježe sve više upita i rezervacija navijača te procjenjuju da bi ih na svakoj hrvatskoj utakmici moglo biti više od deset tisuća, a taj će događaj za turističku promociju iskoristiti i Hrvatska turistička zajednica (HTZ).

EURO u Francuskoj održava od 10. lipnja do 10. srpnja, a nastupat će i hrvatska reprezentacija pa su u pripremi brojne promotivne aktivnosti Hrvatske te putnički aranžmani od kojih agencije tradicionalno očekuju dobru potražnju i prodaju, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a, potom HTZ-ova predstavništva u Francuskoj te putničkih agencija Atlas i Ban Tours, koja je i službena agencija Hrvatskog nogometnog saveza (HNS).

Preporuke i cijene agencija za putovanje na EURO

Iz obje te agencije napominju da se za sada najviše traže aranžmani za po dvije utakmice Hrvatske na EURO-u, a da je najveća potražnja za prvu utakmicu, s Turskom u Parizu 12. lipnja, kao i da ulaznice za utakmice nisu uključene u aranžmane, jer su se mogle nabaviti i platiti jedino putem UEFA-inih kanala ili tzv. lutrije.

"Sudeći prema interesu i informacijama o ulaznicama koje su određene za domaće navijače preko UEFA-inih kanala, procjenjujemo da bi po utakmici Hrvatske u Francuskoj moglo biti minimalno 10-ak tisuća navijača iz Hrvatske, a kako će dio njih dolaziti i iz inozemstva, moguće da ih bude i više za još koju tisuću", procjenjuje Pavle Marković iz Ban Toursa.

Ističe i da zasad, unatoč složenoj sigurnosnoj situaciji, sve oko EURO-a ide prema planu, no skreće pozornost navijačima da ipak pažljivo biraju prijevoz i smještaj, koji će u vrijeme EURO-a biti iznimno skup.

"Agencije imaju nešto niže tarife zbog zakupa većeg broja smještajnih jedinica, a odlazak navijača u Francusku u vlastitoj organizaciji zbog udaljenosti i cijele situacije zasigurno će biti skuplji u odnosu na primjerice prethodni EURO u Austriji i Švicarskoj", poručuje Marković.

Za sada se cijene aranžmana za Francusku u vrijeme EURO-a, od agencije do agencije, ovisno od broja dana i utakmica Hrvatske, s uključenim obilascima znamenitosti, razgledima, zračnim prijevozom i hotelskim smještajem, kreću od oko 8.000 (za dva dana) do oko 35 tisuća kuna (deset dana).

U ponudi agencija su i charter (povratni) letovi iz Zagreba za oko 4.000 kuna samo na utakmice Hrvatske bez noćenja, prema gradu St. Etiennu, gdje će 17. lipnja Hrvatska igrati sa Češkom te prema Bordeauxu 21. lipnja na utakmicu Hrvatske i Španjolske.

"Postoje u ponudi i opcije chartera za Pariz, za 12. lipnja na utakmicu Hrvatske i Turske, što će se vjerujemo i moći realizirati, mada je ta utakmica iz sigurnosnih razloga označena visoko rizičnom", napominje Nikolina Frklić iz agencije Atlas, dodajući da za sada imaju najviše upita i rezervacija od korporativnih klijenata koji organiziraju nagradne igre povodom EURO-a.

Navijačima koji si ne mogu priuštiti agencijske aranžmane i cijene, a pribavili su karte za utakmice, kao i za vrijeme prijašnjih prvenstava, ostaje mogućnost samostalne potrage i rezervacije prijevoza i smještaja do i u Francusku, pri čemu su tražene opcije najma kombija ili kampera preko rent-a-car agencija, a povoljnija mogućnost prijevoza je primjerice putovanje vlakom iz Zagreba do Muenchena pa od tamo vlakom do Pariza s međunarodnom povlasticom Inter-rail.

S obzirom da se radi o jednoj od najvećih sportskih manifestacija, direktorica predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) za Francusku u Parizu Danijela Mihalić Đurica ističe da svatko tko misli ići na utakmicu u Pariz treba razmišljati o što ranijoj rezervaciji smještaja.

"Lipanj je inače mjesec kada je Pariz najposjećeniji i kada pariški hoteli ostvaruju popunjenost iznad 90 posto. Što se sigurnosnih priprema tiče, samo grad Pariz planira utrošiti oko 17 milijuna eura što sugerira i da će sigurnost biti jedna od ključnih aktivnosti domaćina i organizatora", naglašava Mihalić Đurica.

Aktivnosti turističke i kulturne promocije u sklopu EURO-a

U sklopu EURO-a u Francuskoj se provodi projekt "Obala Europe", putem kojeg sve 24 zemlje sudionice prvenstva mogu predstaviti svoju kulturnu i turističku dimenziju na obalama Seine u Parizu od 8. lipnja do 10. srpnja na kojoj se očekuje više od tri milijuna posjetitelja, poručuju iz Glavnog ureda HTZ-a, koji će u realizaciji tog projekta s hrvatske strane surađivati s ministarstvima turizma, vanjskih i europskih poslova te kulture i Hrvatskog nogometnog saveza (HNS) uz koordinaciju Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta.

"Hrvatska će imati svoj paviljon od 50-ak četvornih metara na dijelu šetnice uz Seinu od muzeja d'Orsay do Tour Eiffela, u kojemu će predstaviti umjetničke, gastronomske, jezične i turističke vrijednosti, organizirati nastupe glazbenika i degustacije, dijeliti suvenire i drugo", kažu iz Glavnog ureda HTZ-a čiji je direktor Ratomir Ivičić izjavio da će u tom paviljonu prikazivati i promotivne filmove destinacija, organizirati brojne nagradne igre, dijeliti brošure.

"Planiramo dijeliti i razglednice Hrvatske s potpisima hrvatskih nogometaša, a sigurno je i da će HTZ nogometni EURO strateški iskoristiti za promociju turističke Hrvatske putem socijalnih mreža na svim tržištima", najavljuje Ivičić.

Tatjana Miščančuk

(Hina) xtam ysbo

An unhandled error has occurred. Reload 🗙