FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Mjesec kreativnih i kulturnih industrija od 16. svibnja u Zagrebu

Autor: Anamarija Grbin

ZAGREB, 6. travnja 2016. (Hina) - Radi osiguravanja veće vidljivosti i razumijevanja važnosti sektora kreativnih i kulturnih industrija za razvoj gospodarstva i društva u cjelini, od 16. svibnja do 21. lipnja u Zagrebu će se održati Mjesec kreativnih i kulturnih industrija.

 U okviru manifestacije objedinit će se izložbe, predstave, koncerti, plesne izvedbe, filmske projekcije, različita i brojna kulturna događanja u Zagrebu, gradu velikog kulturno-turističkog potencijala.

 "Kulturne i kreativne industrije ključne su za hrvatsko gospodarstvo jer doprinose stvaranju novih i dodanih vrijednosti te jačanju konkurentnosti hrvatskog društva, kulture i gospodarstva, no važnost tog sektora još uvijek nije u dovoljnoj mjeri prepoznata", ističu organizatori.

 Projekt su pokrenuli Hrvatski klaster konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija, Hrvatska udruga poslodavaca, Turistička zajednica Grada Zagreba, Adria media Zagreb i Creative industries Styria, uz glavne partnere Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj i Grad Zagreb.

 Njihova je želja pozicionirati Hrvatsku i Zagreb na području kreativnog i kulturnog proizvoda, te postići bolje prepoznavanje, vrednovanje i poticanje izvrsnosti kako kreativnih i kulturnih industrija te gospodarstva i društva u cjelini.

 Mjesec kreativnih i kulturnih industrija će u sklopu 25 događanja na 30 zagrebačkih lokacija predstaviti sektore kulturnih i kreativnih industrija, od arhitekture, vizualnih i audio-vizualnih umjetnosti, baštine, dizajna, glazbe, kazališta, baleta i plesa, do medija, oglašavanja i tržišnog komuniciranja, nakladništva, računalnih igara i novih medija.

 Program donosi četrdesetak radionica i predavanja kojima se nastoji potaknuti kreativnost u poduzetništvu i inovacijama, podučiti o autorskim pravima i jedinstvenom digitalnom tržištu te shvaćanju kulture kao turističkog proizvoda.

 Neki su od projekata su 2. hrvatski summit kulturnih i kreativnih industrija, Komunikacijski foto punktovi, Dani novih ideja, projekti povezivanja kulturnih i kreativnih industrija i gospodarstva, godišnji sastanak EEN mreže sektorskog vijeća kreativnih i kulturnih industrija – Enterprise Europe Network kao i mnoga glazbena događanja na Europskom trgu.

 Već afirmirane, ključne kulturne i kreativne institucije pridružile su se projektu - Hrvatsko narodno kazalište, Muzej za umjetnost i obrt, Muzej suvremene umjetnosti, Akademija likovnih umjetnosti i Akademija dramske umjetnosti te Animafest, Tjedan suvremenog plesa, Svjetski dan glazbe, Zagreb book festival, Cest is'd Best.

 Hrvatski klaster konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija prvi je klaster tog sektora u Hrvatskoj, u sklopu kojeg su se prvi put udružili razni umjetnički sektori, s ciljem da se značajnije iskoristi njihov gospodarski potencijal.

(Hina) xagrb ydgk

An unhandled error has occurred. Reload 🗙