Riječ je o tzv. PPS ili kampanji za pred i posezonu koja je na pojedinim tržištima krenula s 1. ožujkom, ovisno o kanalu oglašavanja, a obuhvaća tržišta poput Njemačke, Velike Britanije, Italije, Austrije, Francuske, Švedske, Švicarske i Slovenije, s kojih turisti, prema istraživanjima, vole putovati u pred i posezoni.
"U fokusu promotivnih aktivnosti HTZ-a svakako su razdoblja pred i posezone, jer u tim dijelovima godine imamo najviše prostora za rast i napredak. Hrvatska je kao destinacija najpoznatija po proizvodu sunca i mora te u skladu s time gotovo da i nema problema s popunjenošću kapaciteta tijekom ljetnih mjeseci. No kako je naš strateški cilj svim potencijalnim turistima Hrvatsku približiti kao destinaciju s kvalitetnom ponudom tijekom cijele godine, povećali smo ulaganja u ovoj godini za oglašavanje pred i posezone. Siguran sam da će rezultati biti vidljivi već ove godine", poručuje direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.
Iz Glavnog ureda HTZ-a napominju da nova proljetna kampanja obuhvaća aktivnosti oglašavanja na digitalnim kanalima, mobile, društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Instagram i Youtube), kao i oglašavanja na TV kanalima (ORF2, ATV, ATV2, PRO7, SAT1 na austrijskom tržištu te Eurosport i Discovery channel na ostalim tržištima).
Kampanja poziva potencijalne turiste da posjete Hrvatsku tijekom proljeća, koristi velike oglasne formate, a provode se i dodatne PR aktivnosti, posebice na društvenim mrežama s fokusom na PPS proizvode i događanja.