Ravnatelj DUZS-a Jadran Perinić rekao je da su, u 11 godina postojanja broja 112 u Hrvatskoj, građani i turisti uputili oko 22 milijuna poziva, a tijekom prošle godine skoro dva milijuna poziva u 20 centara DUZS-a.
To je aktivnost koja je i u brojkama značajna, istaknuo je i dodao kako je dobar rad službi vezanih uz broj 112 potvrdilo i neovisno istraživanje Europske komisije, koja navodi da je prepoznatost broja 112 kod građana i gostiju oko 80 posto, a u EU oko 65 posto. Dobar rad, ali i prepoznatost usluga koje se mogu dobiti na tom broju doista je velika, rekao je Perinić.
Za posjet učenika iz Velike Gorice rekao je kako je to jedna u nizu aktivnosti koje se obavljaju tijekom godine, kako bi se mladim naraštajima pokazalo i naučilo ih čemu služi broj 112. Mi ih podučavamo i svim opasnostima koje se mogu dogoditi i kako se ponašati u svemu tome, što su naše preventivne i edukativne aktivnosti, kazao je Perinić.
Istaknuo je kako mlade to zanima i žele učiti, a učinak toga je i manje nepotrebnih poziva na broj 112 koje upućuju mlade osobe. Napomenuo je da su u DUZS-u imali brojne nepotrebne i zlonamjerne pozive mladih ljudi, i to skoro 24 posto, kojima su često bile blokirane linije, no da se sada taj broj smanjio na 0,5 posto.
Dan europskog broja 112 za hitne situacije obilježen je i prigodnom svečanosti u DUZS-u, gdje su zaslužnim pojedincima i organizacijama uručene prigodne nagrade, plakete i zahvalnice.