Izložena građa, istaknula je autorica koncepcije izložbe, kustosica Maja Šeparović-Palada, nikad nije bila izlagana te je javnosti nepoznata. Posjetitelji izložbe sada prvi put imaju priliku vidjeti arhitektonske nacrte i crteže, dvije studije ruke Grgura Ninskog i glavu koju je Ivan Meštrović izradio za spomenik, a čuva se u Muzeju grada Iloka, rekla je.
Osim iz iločkoga muzeja, predstavljeni izlošci su iz fundusa atelijera i Galerije "Meštrović", Gradskog muzeja Drniša i Galerije umjetnina u Splitu, dodala je.
Izložba, napomenula je Šeparović-Palada, sažima dosadašnja saznanja o tom spomeniku i donosi nove informacije poput datacija i atribucija, te nove okolnosti o njegovu nastanku i postavljanju 1929., uklanjanju 1941. i ponovnom postavljanju na novoj lokaciji 1954.
Autorica postava Renata Waldgoni napomenula je da se u sklopu izložbe prikazuje i film "Otkrivanje spomenika Grguru Ninskome" Radovana Ivančevića iz 1976. u kojemu je autor iskoristio arhivski filmski materijal snimljen na dan otkrivanja spomenika u Splitu 29. rujna 1929. koji je montirao te popratio tekstom i komentarima.
Na pitanje koliko je Meštrović bio zadovoljan što je kip Grgura Ninskog nakon Drugoga svjetskog rata s Peristila premješten kod Zlatnih vrata, odgovorila je kako nije bio zadovoljan time te da se mora istaknuti kako je njegovo mišljenje o tome cijelo vrijeme bilo postojano. Meštrović je želio da se spomenik vrati na Peristil ili da se postavi u neposrednu blizinu katedrale sv. Dujma, eventualno ispred Srebrnih vrata, dodala je.
Osim Ivančevićeva filma, izložbu prati i film Dragana Đokića, snimljen kamerom postavljenom na dron, koji prikazuje današnju lokaciju spomenika Grgura Ninskog, istaknula je Šeparović-Palada.
Autorica izložbe dodala je da bi izložbu voljela postaviti u Varaždinu i Ninu, gradovima u kojima su kopije spomenika.
Spomenik biskupu Grguru Ninskom (X. stoljeće) najpoznatiji je splitski, ali i Meštrovićev spomenik te najveći u njegovu opusu. Visok je 7,58 metara, vrsno je i zahtjevno modeliran i odliven u broncu te je, po autorovoj želji, 1929. postavljen na Peristil za koji je i zamišljen.