Direktor festivala Zoran Marić rekao je kako je INmusic najvažniji turistički događaj u kontinentalnoj Hrvatskoj, o čemu svjedoče i lanjski podaci o ukupno 80.000 posjetitelja tijekom tri dana festivala, od čega je Zagreb ostvario 40.000 noćenja.
Unatoč takvim rezultatima, kao i činjenici da poboljšava turistički image Zagreba, kao grada koji se može pohvaliti tzv. boutique festivalom (festival srednje veličine s 25.000 do 30.000 posjetitelja dnevno) o kojem pišu brojni europski i svjetski mediji, InMusic je i dalje bez odgovarajuće institucionalne potpore, požalio se Marić.
INMusic od Turističke zajednice i Grada dobiva deset puta manju potporu od novosadskog Exit festivala, koji od tamošnjih institucija prima oko milijun eura godišnje dok, primjerice, budvanski Sea Dance festival, koji se održava tek dvije godine, dobiva pola milijuna eura, kaže Marić.
Na 11. INMusic festivalu uz PJ Harvey i Florence and the Machine nastupit će Yeasayer i Pat Thomas and Kwashibu Area Band, a očekuje se objava imena trećeg headlinera i mnogih drugih izvođača.
I ovogodišnji festival sponzorirat će Zagrebačka pivovara, koja će ponovno posjetiteljima osigurati besplatni javni prijevoz, te OTP banka Hrvatska koja će omogućiti festivalske kartice za beskontaktno plaćanje na šankovima.
Cijena trodnevne festivalske ulaznice iznosi 299 kuna (plus troškovi transakcije), dok cijena za sedmodnevni festivalski kamp iznosi 200 kuna (plus troškovi transakcije) i dostupna je samo putem službenog INmusicova webshopa.