FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Metro i Cattunar izvoze vino u Srbiju i Mađarsku

Autor: Tanja Pernička
BRTONIGLA, 24. studenog 2015. (Hina) - Tvrtka Metro Cash&Carry i vinarija Cattunar planiraju početkom iduće godine početi s izvozom istarske malvazije Terra Unica i pjenušavog vina Terra Unica Di Luna u Srbiju i Mađarsku, najavili su u utorak predstavnici dviju tvrtki. 

 Metro Cash&Carry i vinarija Cattunar u ovoj su godini nastavili suradnju daljnjim razvojem robne marke Terra Unica koju vinarija Cattunar proizvodi za Metro pa se tako pjenušavo vino Terra Unica Di Luna od listopada može kupiti u osam veleprodajnih centara Metro Cash & Carryja u Hrvatskoj.

 Izvoz istarske malvazije Terra Unica i pjenušavog vina Terra Unica Di Luna u Srbiju i Mađarsku očekuje se početkom 2016. godine.

 Vlasnik vinarije Franco Cattunar u utorak je nakon obilaska vinarije kazao kako je zadovoljan suradnjom s tvrtkom Metro, koja prihvaća i promovira domaće proizvođače, i domaća vina. Ta vinarija, kako je kazao, 10 posto proizvodnje plasira upravo kroz Metro. Istaknuo je i kako u ovoj godini ta vinarija planira proizvodnju 400 tisuća butelja vina.

 Suradnja istarske vinarije Cattunar s tvrtkom Metro Cash & Carry započela je u veljači 2014. kada je u ponudu Metroa u Hrvatskoj uvrštena istarska malvazija Terra Unica proizvedena ekskluzivno za taj trgovački lanac. 

 U prvoj godini prodaje, zahvaljujući robnoj marki Terra Unica, proizvodnja vinarije Cattunar povećana je za oko 10 posto, više od 30.000 litara, a trend rasta nastavljen je i tijekom 2015. godine.

 Robna marka Terra Unica trenutno je među najprodavanijim vinima u ponudi Metroa te je najprodavanije vino sorte malvazija.

 U asortimanu Metroa je još 16 proizvoda vinarije Cattunar, od kojih će pojedini uskoro biti izvezeni u Srbiju i Mađarsku, rečeno je.

 Tijekom protekle poslovne godine 187 novih hrvatskih dobavljača uvršteno je u asortiman Metroa te danas više od 60 posto vinskog asortimana tog trgovačkog lanca čine proizvodi hrvatskih dobavljača, istaknuli su iz Metroa.

 U program robnih marki Metroa uključeno je naime više od 50 hrvatskih proizvođača čiji se proizvode nalaze na policama veleprodajnih centara Metro Cash & Carryja u 15 zemalja, od Kine, preko Moldavije, Poljske pa do Njemačke i Francuske.

 Vinarija Cattunar, pak, na oko 50 hektara vinograda osim tradicionalne istarske malvazije i ostalih autohtonih istarskih sorti, uzgaja i svjetski poznate sorte poput chardonnaya, sauvignona i merlota. Specifičnost te vinarije je da se prostire na četiri vrste zemlje - crljenici, crnici te sivoj i bijeloj zemlji, a istarska se malvazija proizvodi na sve četiri.

(Hina) xtp yduk

An unhandled error has occurred. Reload 🗙