Stručni žiri Memorijalnog centra pregledao je radove sedam studentskih timova te odlučio da prvo mjesto podijele dva tima, a nagrade i priznanja uručio im je u utorak na osječkom Ekonomskom fakultetu ravnatelj Javne ustanove Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar Zoran Šangut.
"To je prva suradnja Memorijalnog centra i Ekonomskog fakulteta u Osijeku, kojoj je cilj omogućiti studentima da kao mini marketinška agencija u timovima izrade rješenja za stvarne probleme koje ta javna ustanova ima. S druge, pak, strane, Memorijalni centar dobio je kroz ovaj natječaj pregršt zanimljivih ideja, vrlo primjenjivih u praksi, i to ideja mladih ljudi koji imaju drugačiju viziju od nas koji smo prošli Domovinski rat“, pojasnio je Zoran Šangut te dodao da žele naći najbolji način Memorijalni centar prezentirati javnosti.
Dva nagrađena tima čine Doris Galinec, David Ivančić, Andrea Kamenčak, Ana Serdarušić, Adam Vovra, Kristina Japarić, Kristian Pavić, Juraj Rašić, Lucija Rončević i Maja Živković.
Jedan od nagrađenih timova svoj rad temelji na promjeni koncepcije vizije Vukovara, kako bi od grada rata i sivila postao grad mira.
„Istraživanje pokazuje da su ljudi zainteresirani za dolazak u Vukovar kao turisti, ali da ih zanima i edukacija o Domovinskom ratu. Međutim, mnogi koji su bili u Vukovaru stekli su dojam kako je grad tužan i siv. Mi predlažemo da se to promijeni i da se Vukovar brendira kao grad mira, koji se izdigao iz pepela“, kazala je Ana Serdarušić, članica tima.
U obzir su, kaže, uzeli i činjenicu da Vukovar godišnje posjeti 40.000 učenika osnovnih i srednjih škola iz Hrvatske te da upravo tu 'vojsku' mladih ljudi trebaju koristiti da grad heroj prikažu kao grad mira. Stoga predlažu da svaka škola donese Vukovaru na dar sadnicu stabla i posadi u šumu mira, a da osnovnoškolci oslikaavaju stare kamione u vojarni.
Timovi su također predložili izradu mobilne aplikacije s navigacijom, opisom lokacije, virtualnim vodičem za znamenitosti u gradu, smještaje, restorane.
Dekan osječkog Ekonomskog fakulteta, Vladimir Cini zadovoljan je radom svojih studenata koji su, uz klasično školovanje, dobili priliku raditi i na stvarnim marketinškim projektima te se upoznati s praktičnim radom na terenu.