Ambienta objedinjuje četiri osnovne tematske cjeline - industriju, dizajn, outlet te vrt plus, novi segment unutar sajma namijenjen programu dizajna i uređenja vrta.
Ambienta je, kako je istaknuto, važno mjesto susreta proizvođača i trgovaca namještajem, poslovnih ljudi, stručnjaka i medija - mjesto cjelokupne ponude i potražnje, pa uz poslovni ima i snažan promotivni utjecaj. Predstavlja poslovni izazov i nezaobilazni marketinški alat koje predstavnici industrije namještaja i drvno-prerađivačke industrije ne propuštaju.
Ambienta postaje sve važnija i za razvoj kulture stanovanja uopće, pa uz proizvođače namještaja, okuplja i izlagače proizvoda za uređenje interijera, proizvođače i trgovce repromaterijala, alata i strojeva za drvnu industriju.
Na ovogodišnjoj Ambienti održat će se niz stručnih skupova koje ZV organizira u suradnji sa Šumarskim fakultetom Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatskim šumama, Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskim drvnim klasterom.
Tako će se primjerice održati znanstveno savjetovanje o primjeni znanosti u drvoprerađivačkom sektoru, stručni skup o proizvodnji masivnog namještaja itd.
Sastavni dio sajma su i atrakcije za posjetitelje te dodjela priznanja izlagačima i kao i nagrade za kvalitetu za najuspješnije oblikovanje i tehnološki izrađene proizvode - Mobil Optimum i dodjela Nagrade za najbolji dizajn Da!.