Predstavljanju je uz ministra turizma Darka Lorencina i direktora Glavnog ureda HTZ-a Ratomira Ivičića prisutvovao i premijer Zoran Milanović koji je tom prigodom govorio o važnosti turizma za Hrvatsku i britanskog tržišta.
"Baš mi je drago što sam došao i ovamo nakon današnjeg susreta s britanskim premijerom i sve vas pozivam dođite u Hrvatsku, istražite ju i ne samo ljeti", kazao je premijer.
Sve uzvanike je podsjetio i da je Hrvatska na malom prostoru puna različitosti i " full' povijesnih događaja. S obzirom da se radi o potpuno novoj komunikacijsko-marketinškoj platformi i novom smjeru promocije te zbog želje da to što jače međunarodno 'odjekne' HTZ je za lansiranje koncepta odabrao London pozvavši 100-ak predstavnika vodećih britanskih medija na 'event' na unajmljeni brod na Temzi istočno od Tower Bridgea. Uz brod je bio postavljen i za tu priliku posebno izrađen umjetni otok s elementima hrvatske prirodne i kulturne baštine koji su uzvanici mogli i obići u manjim grupama.
Za izradu otoka, najam broda-riječnog kruzera, pripremu i organizaciju cijelog događanja uključujući i brendiranje, oglašavanje i popratne PR kampanje te naknade za izvođače, HTZ je izdvojio 425 tisuća funta. Sudjelovala je i globalna PR agencija Grayling koju je HTZ još u proljeće odabrao na natječaju zbog zaokreta u promociji i komunikaciji s tržištima. Za novi koncept kao i za još u veljači ove godine objavljen slogan 'Full of life' zaslužni su konzorcij agencija BBDO iz Hrvatske, Velike Britanije i Španjolske za što je HTZ izdvojila 2,25 milijuna kuna.
Predstavljanje novog koncepta popraćeno je i prezentacijom hrvatske gastro ponude, uz stražu alkara i klapsku glazbu kojim su dočekivani gosti, izložbom fotografija i grafitima s hrvatskim motivima, a potom i nastupom svjetski poznatih DJ-eva koji nastupaju na festivalima u Hrvatskoj.
"Nije samo riječ o novom sloganu nego kompletnoj platformi kojom se želi postići promjena percepcije Hrvatske većine stranih turista da nije samo zemlja sunca i mora nego da im može ponuditi puno više tijekom cijele godine", poručio je ministar Lorencin.
Tako se i glavna komunikacija prema tržištima usmjerava na emocije i iskustvo potencijalnih turista primjerice i porukom "Ne ispunjavajte život danima, ispunite dane životom!" čime ih se poziva u Hrvatsku kao pravo mjesto da se odmaknu od rutine i svakodnevnog užurbanog života.
Koncept prate i novi vizualni materijali te integrirana komunikacijska inicijativa u offline (klasičnim) i online (digitalnim) kanalima te oglašavanje, odnosi s medijima, brendirani sadržaj, društveno umrežavanje i drugo.