FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HAKOM: od petka dodatna zaštita korisnika usluga elektroničkih komunikacija

Autor: scvi
ZAGREB, 3. rujna 2015. (Hina) - Operatori elektroničkih komunikacija od petka, 4. rujna, morat će prikazati sve naknade i ukupni iznos fiksnih troškova na zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa, objavila je u četvrtak Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM).

Kako se navodi u priopćenju HAKOM-a, u petak stupa na snagu odredba Pravilnika o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga o obvezi navođenja osnovnih cijena i svih pripadajućih naknada na samom zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa za uslugu i tarifu koju je korisnik odabrao, prema važećem cjeniku operatora s kojim korisnik želi zasnovati pretplatnički odnos.

Na taj način će svi korisnici, bez provjere cjenika, na samom zahtjevu biti upućeni u sve fiksne mjesečne troškove usluge i tarifnog modela koje će plaćati na mjesečnom računu, prije stavljanja svojeg potpisa, kojim potvrđuju da su upoznati s općim uvjetima poslovanja, uvjetima korištenja izabranog tarifnog modela ili paketa te cijenom, navodi se u priopćenju.

Ta mjera donesena je zbog prigovora korisnika, koji su smatrali da im cijena i uvjeti korištenja usluga nisu na jasan i transparentan način pojašnjeni prilikom sklapanja ugovora, odnosno da nisu dobili sve potrebne informacije. U HAKOM-u se nadaju da će se ovime izbjeći situacije u kojima su korisnici bili iznenađeni ukupnim troškom na mjesečnom računu.

Najveći učinak ove mjere očekuje se pri prodaji elektroničkih komunikacijskih usluga izvan poslovnih prostora operatora ili takozvanoj prodaji "od vrata do vrata", gdje su i uočeni najveći problemi u jasnom i nedvosmislenom predočavanju troška usluge za korisnike, navode iz te regulatorne agencije.

HAKOM poziva korisnike da na samom zahtjevu, prije potpisa, provjere piše li doista ista cijena koja im je i usmeno predstavljena, a sve moguće nepravilnosti u primjeni odredbe od strane operatora ili njihovih prodajnih predstavnika prijave toj agenciji.

(Hina) xsbo yneba

An unhandled error has occurred. Reload 🗙