Ministar je obišao uz ostalo obišao i nedavno obnovljenu "Ličku kuću", bistro "Kozjačka draga", te osobno pripremio i probao lički, odnosno plitvički hamburger.
Kao jedan od simbola Nacionalnog parka, "Lička kuća" obnovljena je u lipnju nakon što je oštećena u požaru 2012. godine, te predstavlja veliki dodatak na postojeću ponudu parka koji svake godine privlači sve više gostiju.
"Nacionalni parkovi, ali i ostala zaštićena područja vrlo su važna karika u kreiranju priče o našoj zemlji kao očuvanoj i autohtonoj zemlji koja privlači svojom jedinstvenošću. Stoga je od velikog značaja ponovno otvaranje restorana Lička kuća, koja je postala svojevrsnim simbolom ovog nacionalnog parka, jer je svako dizanje kvalitete ponude i usluge neophodno želimo li održati, ali istovremeno i pojačati konkurentnost turizma Hrvatske. U finalnoj smo fazi izrade akcijskog plana za Zeleni turizam, kojeg ćemo predstaviti na jesen, a čiji je cilj predložiti mjere za održivi razvoj turizma", rekao je ministar Lorencin.
Ministar je posjetio i obiteljsko poljoprivredno gospodarstvo (OPG) Stilanova Lika u Perušiću, koje je od početka 2009. godine registrirani proizvođač ličke šljivovice, jednog od proizvoda koji je vezan uz tradicijsku proizvodnju i uglavnom ne podliježe masovnoj industrijskoj proizvodnji.
"Razvijati turizam na kontinentu zasigurno je puno teže nego u priobalju, no Ministarstvo turizma svojim programima omogućava sredstva upravo i za razvoj turizma u do sada turistički nerazvijenim krajevima Hrvatske. Odličan primjer je program 'Konkurentnost turističkog gospodarstva', kojim se između ostalog financiraju i projekti unaprijeđenja ponude na obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima. Vrlo je bitno povezivanje tzv. Plave i Zelene Hrvatske kako bi se našim gostima na moru ponudilo što više autohtonih domaćih proizvoda, čime raste i naše mikro i malo poduzetništvo, ali i doživljaj turista" istaknuo je ministar Lorencin.
OPG Stilanova Lika u vlasništvu obitelji Vlainić ove je godine dobilo potporu Ministarstva turizma kroz program "Konkurentnost turističkog gospodarstva" u vrijednosti od 50 tisuća kuna.