Katalog predstavlja iskorak od uobičajenih izdanja koja prate izložbe jer smo nastojali napraviti nešto što će živjeti duže od izložbe i poslužiti posjetiteljima Zagreba da otkrivaju tajne Hermana Bollea, rekao je ravnatelj MUO-a Miroslav Gašparović. "Nisu predstavljeni samo njegovi najpoznatiji projekti poput našeg muzeja, katedrale ili Mirogoja, nego i ono što šira publika ne zna i što nije na izložbi, poput meteorološkog stupa na Zrinjevcu ili kapelice na Ilirskom trgu", dodao je.
Gašparović je podsjetio da se taj izložbeni projekt, koji ocjenjuje kao jedan od najznačajnijih u povijesti MUO-a, začeo prije nekoliko godina izdavanjem opsežne monografije o Bolleu kao vraćanje duga hrvatske povijesti umjetnosti i arhitekture arhitektu koji je neopravdano bio osporavan kao "onaj grozni koji je uništio Zagreb".
Predstavljajući katalog, povjesničar umjetnosti Zvonko Maković ustvrdio je kako je Bolleovih četrdesetak godina koliko je djelovao u Zagrebu obilježilo sudbinu grada. "Niti jedan drugi arhitekt prije njega nije ostavio tako snažan pečat, a Zagreb je danas nezamisliv bez mirogojskih arkada, niza crkava, palača i javnih zgrada", rekao je.
Maković smatra kako je važno i što se Bolle formirao u Koelnu koji je bio ključni grad 19. stoljeća, a kasnije u Beču kada je taj grad bio u punoj rekonstrukciji. "Tih nekoliko biografskih elemenata bili su važni da Zagreb dobije sadašnji izgled, no trebalo je puno vremena da se njegov doprinos prepozna i valorizira", istaknuo je.
Katalog, objavljen na engleskom i hrvatskom jeziku, temelji se na radu Dragana Damjanovića, autora koncepcije izložbe, izvanrednog profesora na Odsjeku za povijest umjetnosti Filozofskog fakulteta u Zagrebu.
Kroz poglavlja Put prema Zagrebu, Bolle i kulturna, politička i privredna elita Zagreba, Stilovi i Bolle te Vodič po Bolleovom Zagrebu katalog donosi više od sto ilustracija, karata, grafikona, nacrta, crteža, grafika i fotografija.
Damjanović je ocijenio da je izložba u MUO, koja će biti otvorena do 23. kolovoza, ispunila svoju zadaću, a ni sam nije očekivao da će biti tako dobro popraćena, posjećena i prihvaćena, s obzirom da je materijal vezan uz arhitektonske izložbe obično zanimljiv najviše stručnoj publici.