Sajt će biti prodan američkoj tvrtki OpenSky, objavio je u priopćenju Alibaba, ne navodeći vrijednost transakcije. Izvijestili su tek da će zadržati manjinski udio u kombiniranoj tvrtki koja će voditi 50.000 brendova.
U priopćenju se ne navode ni veličina udjela koji se prodaje ni razlozi prodaje.
Po pisanju medija, Alibaba će tvrtki Opensky prodati i tri ogranka za podršku i logistiku za 11 Main. Riječ je o ograncima Auctiva, Vendio i SingleFeed.
Prigodom lansiranja 11 Maina u lipnju prošle godine Alibabin je predsjednik za ulaganja u SAD-u Michael Zeisser kazao kako "donose nešto nevjerojatno originalno na tržište SAD-a".
Alibaba ima premoćnu poziciju u segmentu e-trgovine u matičnoj Kini, pa se tako procjenjuje da njegova Tmall.com platforma upravlja s više od polovine kineskog tržišta za izravne transakcije između proizvođača i potrošača. Alibabina platforma Taobao drži čak više od 90 posto tržišta transakcija od potrošača do potrošača.
Širenje kineskog titana u inozemstvu pak sporo napreduje, premda su u svibnju kupili više od devet posto udjela u američkom online malotrgovcu Zulily.
"Željeli bismo da 40 posto našeg poslovanja otpada na inozemna tržišta a trenutno je udio našeg inozemnog poslovanja tek dva posto", kazao je ovoga mjeseca prilikom posjeta New Yorku osnivač i izvršni direktor Jack Ma.
Iz Alibabe su prošlog mjeseca bili najavili da će smijeniti izvršnog direktora unatoč 45-postotnom rastu prihoda u prvom ovogodišnjem kvartalu. Dobit je pak u navedenom razdoblju gotovo bila prepolovljena, podsjeća AFP.