FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Istanbul: Dva srebra i tri bronce za hrvatske dizajnere

Autor: agrb
ZAGREB, 26. svibnja 2015. (Hina) - Ovogodišnje europske nagrade za dizajn, European Design Awards, o kojima odlučuje žiri novinara i urednika vodećih europskih strukovnih publikacija, osvojilo je i pet hrvatskih kreacija - Čarobno zrcalo iz Ivanine kuće bajki, Revolucija dizajna, Brazda vino omotano u novine izdane na dan berbe Studia Sonda, Adrisova knjiga koja raste dok ju čitaš agencije Bruketa&Žinić OM te Degordianova web stranica i promotivni video Dizajn tima.

Nagrade za ponajbolje radove realizirane u protekloj godini dodijeljene su u Istanbulu u subotu navečer - sa srebrom su se vratili Bruketa&Žinić OM i Revolucija dizajn, a broncom Studio Sonda te Degordian, izvijestila je u utorak PR služba agencije Bruketa&Žinić.

Ta je agencija nagrađena za rad koji je ove godine već proglašen najboljim domaćim sredstvom korporativnih komunikacija na Danima komunikacija u Rovinju. Riječ je o pismu predsjednika Uprave Adris grupe "Rast je u našoj prirodi", koje s povećanjem formata i tipografije raste dok ga se čita. Zagrebačkoj agenciji to je osma European Design Awards nagrada od 2009., odnosno od kada se dodjeljuje.

"Čarobno zrcalo" je interaktivna instalacija koju je Studio Revolucija izradio za stalni postav izložbe u kući bajki Ivane Brlić Mažuranić u Ogulinu, a koja otkriva 'unutarnji čarobni lik' onoga tko se u njemu ogleda. Analizirajući visinu posjetitelja i boju njegove odjeće ona generira čarobni lik kojeg posjetitelj nosi u sebi i kojega kao sliku može dobiti za uspomenu izlaskom iz muzeja.

Već nagrađivana web stranica Degordiana odražava brend inovativnim dizajnom kroz specifičnu tipografiju i boje, a osim za stranicu, ta je agencija nagrađena za promotivni video "From Passion to Profession" koji predstavlja filozofiju Dizajn tima, poznatog i kao 3rdFloor. Video prikazuje kako kreativci uspijevaju ostati strastveni u svom poslu i što ih svakodnevno motivira.

Projekt Studia Sonda Vino Brazda jedinstven je po ambalaži od novina koja se priprema i nekoliko godina prije nego što se vino buteljira - skupljaju se lokalne novine tiskane na dan berbe, pa na neki način etiketa dozrijeva s vinom. Listovi preuzeti iz Glasa Istre simboliziraju filozofiju proizvođača - vrijeme, prostor i iskrenost, s obzirom da se ne intervenira u novinske listove. I taj je projekt već dobio ugledne međunarodne nagrade.

U ovogodišnjem žiriju bili su, među ostalima, norveška blogerica godine 2013. Veronica Mike Solheim, John L. Walters urednik britanskog eye magazina i suradnik The Guardiana te urednici i suradnici publikacija kao što su francuski Etapes, švicarski IDPURE, njemački Novum, ruski kAk i Smashing Magazine.

(Hina) xagrb ydgk

An unhandled error has occurred. Reload 🗙