FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Svjetska atrakcija "Dinner in the sky" opet u Zagrebu zbog velikog zanimanja

Autor: tmis
ZAGREB, 21. svibnja 2015. (Hina) - Svjetska atrakcija s liste 50 najekstravagantnijih restorana u svijetu "Dinner in the sky" ('objed na nebu') drugu je godinu za redom stigla u Zagreb, gdje će ispred hotela Westin od četvrtka u idućih 10-ak dana ugošćavati zainteresirane ljubitelje visina i objedovanja na neobičnim mjestima odnosno na platformi 50-ak metara iznad zemlje.

Tim je povodom za novinare i fotografe, u prisustvu zamjenika ministra turizma Daglasa Korace, vlasnika estonske tvrtke-franšizera "Dinner in the sky" Uldisa Kalninsa i predstavnika tvrtke HUP Zagreb, u četvrtak na toj platformi organiziran 'brunch' prilikom čega je istaknuto da je ove godine ta atrakcija ponovo stigla u Zagreb zbog velikog lanjskog interesa publike.

Ove će godine trajati pet dana više nego lani, a cijene su, kako se doznaje iz Hotela Westin koji uz agencije prodaje taj 'doživljaj', slične odnosno iste kao lani, što znači da će oni koji se odluče ručati, večerati ili samo nešto popiti 'na nebu' za to morati izdvojiti od oko 40 do oko 100 eura (ovisno o ponudi).

Prosječno će dnevno biti oko deset podizanja platforme, gosti su zavezani remenima za stolice koje se, kao i cijela platforma, mogu okretati u krug kada se digne u zrak na oko 50 metara visine, što je otprilike u razini 17. kata Hotela Westin.

Goste će na platformi služiti osoblje hotela, kao i renomirani chefovi, poput Sase Laukkonena, nagrađenog Michelinovom zvjezdicom, te šefa kuhinje Westina Tomislava Hrubana.

"Dinner in the sky" je projekt koji uključuje veliku dizalicu i kran te platformu s 20-ak sjedećih mjesta poredanih u krug ispred stolova, u čijem je središtu improviziran plato za pripremu i posluživanje hrane, a za sve je zadužena istoimena estonska tvrtka.

Kiša ne ometa podizanje platforme jer ima natkrov, a ne ide jedino u slučaju grmljavinskog nevremena.

Cilj projekta je gostima stvoriti nezaboravan adrenalinsko-gastronomski doživljaj, a da pritom budu u potpunosti sigurni. Cijeli projekt krenuo je 2006. iz Bruxelessa kada su snage udružili vlasnik marketinške i PR agencije David Ghysels i promotor bungee-jumpinga Stefan Kerkhof kako bi kreirali ekstravagantnu večeru u zraku za udruženje restoratera Jeunes Restaurateurs d'Europe.

Već iduće godine taj je koncept dobio prestižno priznanje Forbes magazina koji ga je uključio na listu najekstravagantnijih restorana na svijetu, a od tada do danas ta je atrakcija gostovala u gradovima 45 zemalja svijeta.

Nakon Zagreba ta će atrakcija po drugi put ovo ljeto i u Split, gdje će trajati 46 dana.

(Hina) xtam yds

An unhandled error has occurred. Reload 🗙