Iz tvrtke Apostrof komunikacije, organizatora festivala, rekli su u utorak kako će se festival održavati do 31. svibnja.
Martina Radovčić je naglasila kako je glavni cilj u osmišljavanju projekta bio da Splićanima i njihovim gostima osiguraju sasvim različit sadržaj, nove okuse i ležerno mjesto za večernji izlazak. "U svakoj od deset kućica će se prezentirati po jedna svjetska kuhinja s vrlo povoljnim menijima, koje će građani i turisti moći probati u Đardinu već od ovoga petka. Uz to imamo predviđen i svakodnevni glazbeni program. Jutra će kretati s doručcima na travi, nastavljati se s marendama uz glazbu, a popodne je predviđena slatka 'fjaka' i uživanje u kolačima i kavici, dok će se u večernjem programu izmjenjivati DJ- evi", najavila je Radovčić.
U kućicama će se osim hrvatske kuhinje spremati i jela Makedonije, Italije, Francuske, Rusije, SAD-a, Australije, Kine, Japana i Meksika. Ulaz je besplatan, a cijene jela će se kretati od 30 do 50 kuna. U suradnji s lokalnim restoranima prodavat će se i voucheri za ručak ili večeru od tri slijeda po cijeni od 150 kuna.
Gourmet Split-street food festival ima i humanitarnu notu, jer su organizatori najavili da će se svaki četvrtak održavati cjelodnevni humanitarni dan u kojem će djeca pomoći cijediti naranče i praviti sok, a novac od prodaje bit će usmjeren u humanitarne svrhe. Uz to će i svaka od deset kućica odvojiti jedan dio od svoje zarade, a prikupljat će se i hrana za socijalnu samoposlugu.
Direktorica Turističke zajednice Grada Splita Alijana Vukšić kazaa je kako je taj festival dodatna turistička ponuda za grad, koja dolazi u pravo vrijeme predsezone, zbog čega je zaželjela da postane tradicionalan. "Neka ova godina bude samo uvertira u puno sljedećih godina koje će ne samo dovesti nove goste, nego i našim građanima ponuditi dodatne sadržaje", kazala je Vukšić.