Oznaka će jamčiti da je proizvod proizveden u Sloveniji, isključivo od domaćih sirovina.
Cilj kampanje je povećati potrošnju lokalno proizvedene i time zdravije hrane. Sadašnje označavanje po propisima Europske unije ne zahtijeva da se kod proizvoda naznači odakle je sirovina od kojega je napravljen, a etikete na proizvodima pisane su malim slovima pa se često ne može ni prepoznati iz koje je zemlje dotičan proizvod, što je hendikep kod klijenata koji kupuju "samo domaće".
Projekt "Izbrana kakovost" je pokrenut prije nekoliko godina, a sada je, po ocjeni poljoprivrednih proizvođača i samog ministra koji se niz godina suprotstavljao prodaji domaćih trgovina i prerađivačkih kapaciteta strancima, još aktualniji, jer prijeti opasnost da u okviru privatizacije državne imovine bude prodana i većina agroindustrijskog sektora.
To se već dogodilo s Drogom Kolinskom, koja je prodana hrvatskoj Atlantic grupi, s industrijom piva, koju je kupio je nizozemski Heineken i s Radenskom, koju je kupila češka kompanija Kofola, dok je proizvođač voćnih sokova Fructal došao u ruke jednog tajkuna iz Srbije.
Braneći se od optužbi da nakon spajanja s Agrokorom nudi sve više hrvatskih prehrambenih proizvoda, a slovenske polako otpisuje, trgovački lanac Mercator to je ovih dana energično zanijekao. Iz Mercatorove uprave iznijeli su podatak da je, i nakon što su spojene trgovačke mreže Konzuma i Mercatora, preko 90 posto mesa, mlijeka i ribe te polovica povrća na njihovim policama u Sloveniji isključivo slovenskog podrijetla, jer poštuju odabir potrošača koji su na tu hranu navikli.