Metro u suradnji s UN-ovim Svjetskim programom za hranu (WFP) nastoji "preodgojiti" Talijane da ne osjećaju nelagodu kada svoj "doggy bag" nose kući, a cilj kampanje je podignuti svijest Talijana o potrebi bacanja što manje hrane. Kampanja je pokrenuta pod nazivom "Schiscetta Reverse" manje od mjesec dana prije otvorenja Međunarodne izložbe Expo koja se ove godine održava u Milanu i posvećena je globalnoj sigurnosti hrane i prehrane, piše Ansa.
Stanovnici milanske regije običavaju nositi "schiscettu", obično plastičnu kutiju s ostacima jučerašnjeg ručka na posao, no organizatori kampanje "Schiscetta Reverse", Metro i WFP vjeruju da bi se običaj trebao proširiti na restorane.
Za razliku od stanovnika Sjedinjenih Država kojima je odlazak iz restorana s doggy bagom uobičajen, Talijani takvo ponašanje smatraju vulgarnim i neprikladnim. Organizatori optimistično vjeruju da će običaj zaživjeti uz pomoć i angažman nekoliko slavnih milanskih chefova.