"Googleovi prihodi od internet marketinga, čak i kod nas, rastu po dvoznamenkastim stopama, što pokazuje snagu i svjetlu budućnost ovog kanala oglašavanja", tvrdi Lazarić.
Isto tako, po njegovim riječima, raste i on-lina kupovina. U ukupnom trgovanju, on line kupovina u Hrvatskoj tijekom prošle godine povećala je svoj udjel za 3 postotna boda, sa 9 na 12 posto.
U 2014. godini ukupni prihodi Googlea iznosili su 66 milijardi američkih dolara, od čega su prihodi od oglašavanja bili 59,056 milijardi. Godinu prije, 2013. ukupni su prihodi te kompanije bili 55,519 milijardi dolara, od čega su prihodi od oglašavanja iznosili 50,547 milijardi.
Što se Hrvatske tiče, Google najviše zarađuje na internet marketingu, pri čemu se ti oglasi pojavljuju na tražilicama poput You Tubea, ali i mailovima, forumima, blogovima, i ostalim stranicama.
Korisnicima su Googleove usluge besplatne. Činjenica je, međutim, da korisnici usluge plaćaju svojim osobnim podacima pa tako u Googleu znaju jako puno o nama i našim interesima, a te informacije iskorištavaju kako bi zaradili preko svojih korisnika.
Izuzmemo li brendove i poznate portale, top deset riječi koje su u Hrvatskoj najviše pretraživane tijekom prošle godine su energetski certifikat, booking admin, auto gume, aviokarte, izrada web stranica, legalizacija, krediti, kreditni kalkulator, last minute i proteini.
Isto tako, deset najpretraživanijih događaja na Googleu u Hrvatskoj bili su Svjetsko prvenstvo u nogometu, Uskrs, Oscar, Noć muzeja, Eurosong, Wimbledon, Špancirfest, Zimska olimpijada u Sochiju, Rujanfest i Interliber.
Na globalnoj razini deset najtraženijih prošlogodišnjih pojmova na Googleu bili su Robin Williams, World Cup, ebola, Malaysia Airlines, ALS Ice Bucket Challenge, Flappy Bird, Conchita Wurst, ISIS, Frozen i Sochi Olympics.
Google je, također za globalnu razinu, objavio i Top 10 pretraživanih riječi 2014. godini, a to su facebook, youtube, google, hotmail, gmail, fb, yahoo, xnxx, ebay, face.