"S obzirom da je Hrvatska u veliki svijet 'otisnula' brojne velikane i genijalne izume, usudili smo se i mi napraviti promotivni video koji kaže ono što bi svi trebali znati", poručuje direktorica Dhar medie Lea Brezar.
Brezar, koja je ujedno i vlasnica TouristarTV-a u čijoj je produkciji video nastao, smatra i da se hrvatski turizam može uspješno graditi samo ako se odluči njegov smjer i ako se svi fokusiraju na ono što najviše nedostaje u cijelom turističkom sektoru, sinergiju svih zainteresiranih strana, od države, pojedinaca do privatnih poduzetnika i samog turističkog sektora.
"Samo iz takve sinergije može proizaći stvaranje novih sadržaja i proizvoda koji nisu sunce i more, a naša lijepa Hrvatska u čijoj se baštini krije tisuće priča, velikana, izuma, specifičnih jela i pića samo čekaju da ih se poveže i pokaže svijetu", kaže Brezar.
Stoga se njena agencija odlučila to učiniti na svoj način, kroz video priče i povezivanje sa blogerima iz cijelog svijeta, a dio toga je i objava spomenutog videa.