Brod je dugačak 138 i širok 32 metra, nosivosti 10.500 tona bit će opremljen za polaganje kabela na morsko dno i zatrpavanje kanala u koje su položeni. Može služiti i za prijevoz tereta na otvorenoj palubi, primjerice vjetroelektrana, ili se koristiti kao radna platforma za konstrukcijske radove, podmorske i off shore projekte, radi čega će biti opremljen i dvjema palubnim dizalicama za podmorske radove.
Prostor nastambi bit će potpuno klimatiziran i predviđen za smještaj 75 osoba. Brod će imati i mogućnost ugradnje platforme za prihvat helikoptera.
Posebnost je ugovorena klasa dinamičkog pozicioniranja koja definira mogućnost održanja pozicije ili kursa broda pri određenoj jačini vjetra, morskih struja i valova u slučaju greške na jednoj od aktivnih komponenata broda kao što su generator ili glavna rasklopna ploča.
Prema podacima iz Uljanika, strojarnica će biti u potpunosti automatizirana uz instaliranu snagu veću od dva MW, a za proizvodnju potrebne električne energije predviđena su četiri niskokonaponska glavna generatora pogonjena MAN dizel motorima pojedinačne snage 2.970 kW pri 720 okretaja u minuti.
"Ugovaranjem izgradnje ovog broda 2013. godine, brodogradilište Uljanik potvrdio je povjerenje koje Jan De Nul Grupa, jedna od vodećih kompanija s područja dredginga i složenih pomorsko podmorskih i off shore radova, ima u pulske brodograditelje," kaže se u priopćenju Uljanikova Služba za odnose s javnošću.