FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Nijemci žele putovati i potrošiti, Hrvatska im na 6. mjestu

Autor: tmis
BERLIN, 5. ožujka 2015. (Hina) - Nijemci su i ove godine u 'holiday mood-u', planiraju više od lanjskih 70 milijuna putovanja, od toga oko 70 posto u strane zemlje a potrošiti slično kao i prošle godine - otprilike 67 milijardi eura, pri čemu ih 62 posto odmor želi provesti uz more, najviše u Španjolskoj, Italiji i Turskoj, dok je Hrvatska na 6. mjestu.

Neki su to od ključnih pokazatelja iz najnovije jubilarne 45. RA-ReiseAnalyse 2015. njemačkog instituta F.U.R., predstavljeni u četvrtak na svjetskoj turističkoj burzi ITB koja se održava u Berlinu.

Riječ je o jednoj od najdugovječnijih i najcjenjenijih analiza stavova i ponašanja više od 12 tisuća njemačkih turista, koja naznačuje i trendove te prognoze s njemačkog tržišta te je mnogima u svjetskom turizmu putokaz za rad s tim tržištem.

Njemačko tržište po broju putovanja turista i njihovoj potrošnji medu prva tri je u svijetu, uz SAD i Kinu. Svaka turistička zemlja želi vidjeti njemačke turiste u svojim programima, tim više što je RA pokazala i da za ovu godinu 12 posto njih najavljuje da nemaju ograničen budžet za putovanja i da žele trošiti malo više, tj. 3 i više tisuća eura po putovanju.

Prosječna potrošnja 55 milijuna njemačkih turista prošle je godine bila oko 1.000 eura na odmorima od pet i više dana, a u Hrvatsku ih je došlo po prvi put malo više od 2 milijuna, a ove bi se godine njihov broj mogao povećati do 3 posto.

Time Hrvatska zadržava svoje pozicije na petom - šestom mjestu, koje dijeli s Francuskom medu stranim zemljama za odmor Nijemaca. Grčka je na sedmom mjestu, a Austrija se čvrsto drži na četvrtom.

Nijemci najviše vole putovati automobilima i avionima, njih 46 odnosno 40 posto, a gotovo 50 posto ih za smještaj koristi hotele te 24 posto apartmane. Na odmore najviše vole ići obiteljski, kupati se u moru i opuštati na plaži, iako sve više rastu i preferencije za wellnessom, aktivnim odmorom, kulturnim turizmom i kružnim turama. U porastu je bukiranje odmora putem interneta, kao i korištenje mobilnih uređaja i interneta na putovanjima.

Komentirajući te rezultate, direktor njemačkog predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Romeo Dragichio kazao je da oni potvrđuju stabilnu poziciju Hrvatske na tom tržištu, uz malo iznenađenje što je Francuska za mali postotak 'premašila' lani Hrvatsku, odnosno ima udjel u putovanjima 3,4 posto, a Hrvatska 3,3 posto.

(Hina) xtam ysbo

An unhandled error has occurred. Reload 🗙