Prisutni su bili i ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivičić koji ovih dana u New Yorku sudjeluju u organiziranim aktivnostima s ciljem promocije hrvatskog turizma na američkom tržištu.
Ministar Lorencin je naglasio kako turisti danas posebno cijene kvalitetu i autentičnost napominjući kako je Hrvatska itekako poznata po svojoj bogatoj i raznolikoj eno-gastro ponudi.
Hrvatska kao turistička destinacija nudi mnogo više od sunca i mora, a važan segment naše raznolike ponude je svakako eno-gastronomija koju i Strategija razvoja turizma definira kao jedan od ključnih proizvoda kada govorimo o povećanju turističkog prometa i produljenju sezone, rekao je Lorencin.
Poručio je kako je zadovoljan turističkim prometom kojeg Hrvatska ostvaruje na američkom tržištu, ali je i dodao kako rezultati mogu biti još i bolji zbog čega se i provode slične promotivne aktivnosti.
Ivičić je naglasio kako je Hrvatska među američkim turistima nova destinacija i da upravo zbog toga možemo očekivati sve više američkih gostiju. Istaknuo je kako je jedan od glavnih ciljeva Hrvatske turističke zajednice i Ministarstva turizma otvaranje novih tržišta i mogućnosti.
Večera u restoranu Delmonico's, navode iz HTZ-a, okupila je više od 50 sudionika među kojima su bili brojni poslovni partneri i predstavnici medijskih kuća poput Huffington Posta, New York Timesa, CNN-a, Fodorsa, Travel + Leisurea, The Daily Food & Wine i drugih.
Među uzvanicima je bila i Liz Aiello, supruga pobjednika nagradne igre Hrvatske turističke zajednice organizirane na Twitteru za vrijeme američkog Super Bowla. Nagradno putovanje u Rovinj uručio joj je direktor Ivičić i poželio ugodan boravak u Hrvatskoj.