Najavljujući taj festival iz Ministarstva turizma ističu da se održava u sklopu programa produljenja sezone Hrvatska 365 te da je, osim njihove, ta manifestacija dobila i potporu japanskog Veleposlanstva u Hrvatskoj.
Uz produljenje sezone naglasak festivala je i promocija te povećana marketinška prepoznatljivost zadarske regije i Hrvatske na japanskom turističkom, ali i ukupnom gospodarskom tržištu, a odlično se nadovezuje i na lanjski trend velikog povećanja broja japanskih turista na području Zadarske županije kada ih je došlo 53 posto više ostvarivši 35 posto više noćenja.
Očekuje se da će taj festival privući i mnoge uglednike i veleposlanike, ne samo Japana, nego i Francuske, Južne Koreje i još nekih zemalja, kao i brojne gospodarstvenike iz japanskih turističkih i drugih kompanija, kao i s hrvatske strane.
U sklopu festivala održat će se brojna događanja i radionice, a za javnost će posebno biti zanimljiv predzadnji dan, 24. siječanj, kada će na zadarskom Narodnom trgu biti prezentacija pripreme tune i sushija na tradicionalni japanski način uz nastup bubnjara iz Japana.
Cijeli događaj na Narodnom trgu bit će i humanitarnog karaktera pa će tako djeca iz Udruge za Down sindrom Zadarske županije, među kojima i mladi poznati plivači Jurica Milin i Lucija Mijolović, uz simboličan iznos od 10 kuna, prodavati pribor za jelo s kojim će svi zainteresirani moći degustirati tuna i sushi specijalitete, a sve će pratiti i nacionalna japanska televizija NHK te predstavništva japanskih medija u Europi.