Nakon prošlogodišnje uspješne međunarodne distribucije filma "Svećenikova djeca" Vinka Brešana, kada ga je vidjelo više od 113 tisuća gledatelja, za travanj ove godine zakazan je početak njegova prikazivanja u francuskim kinima, pod okriljem francuskog WIDE-a, kuće koja mu je i međunarodni prodajni zastupnik, prenosi Hrvatski audiovizualni centar.
Kako se u pripremi marketinške strategije distributer suočio s cenzurom - prilikom plasiranja službenog plakata filma, čiji je vizual svećenika s kondomom bio neprihvatljiv većini francuskih medija, WIDE je službenog medijskog partnera pronašao u satiričnom tjedniku Charlie Hebdo, s kojim je u prosincu potpisan ugovor o suradnji.
"Uredniku lista Stephaneu Charbonnieru, poznatom kao Charb, posebno se svidio neobičan humor Svećenikove djece kao i subverzivna i angažirana priča, o čemu svjedoči karikatura koju je izradio i poslao WIDE-u svega nekoliko dana prije prošlotjedne tragedije u kojoj su živote izgubili Charb i karikaturist koji je trebao ilustrirati kampanju filma", ističu u Interfilmu.
Redatelj filma Vinko Brešan izjavio ga je, kao i sve ljude svijeta, pogodio zločin nad novinarima i karikaturistima lista Charlie Hebdo, no ponosan je što je, barem indirektno, filmom 'Svećenikova djeca', bio povezan s pravim herojem slobode - Stephanom Charbonnierom.
"Njegovu karikaturu za promociju 'Svećenikove djece' iščitavam kao poruku da nemamo drugog puta osim osvajati prostranstva slobode koja su pred nama“, ustvrdio je u povodu tragedije u kojoj je smrtno stradalo dvanaest osoba.
Brešanov film u hrvatskim kinima vidjelo je više od 158 tisuća gledatelja, a sufinanciran je sredstvima Hrvatskog audiovizualnog centra i Eurimagesa.