Riječ je o blok-kuhinji integriranoj u ormar u dnevnom boravku, iza čijih se vrata s televizorom nalaze svi potrebni elementi i uređaji, namijenjenoj prvenstveno malim stanovima, turističkim objektima i uredima. Samo 1,6 četvornih metara dovoljno je za smještaj dvokrilnog ormara s TV-om koji se otvaranjem vrata pretvara u dobro opremljenu kuhinju.
Kuhinja PIA prvi put je predstavljen u listopadu ove godine na sajmu "Ambienta", gdje je osvojila Zlatnu plaketu Mobil optimum, a iz tvrtke Inkea najavljuju da će u siječnju 2015. godine biti izložena i na jednom od najvećih međunarodnih sajmova namještaja, IMM u Koelnu.
S obzirom da je ušla u uži izbor međunarodnog natječaja inovativnog dizajna interijera German Design Councila te je osvojila "Interior Innovation Award", kuhinja zagrebačkog proizvođača na sajmu u Koelnu bit će predstavljena u selekciji najbolje oblikovanih proizvoda na centralnom prostoru sajma.
Projekt PIA - pop up kuhinje, ističe njen proizvođač, primjer je sustavno i cjelovito vođenog razvojnog procesa, na kojem je bio angažiran multidisciplinarni stručni tim pod vodstvom autora Darka Špiljarića. Dodaju i da je proizvod standardizacijom doveden do razine serijske proizvodnje, kao i da autor planira i ograničene serije s grafičkim rješenjima ovojnice oblikovanim od strane domaćih dizajnera i umjetnika.
Kuhinja PIA lansirana je pod novim zaštitnim znakom (brandom) tvrtke Inkea, "Dizz Concept".
"Inkea se pod novim zaštitnim znakom snažnije usmjerava prema izvozu. Time su stvorena uporišta za novi razvojni i izvozni iskorak tvrtke. PIA kao središnji proizvod koji nosi izvoznu nastupnu strategiju i internacionalizacija brenda Dizz Concept nastavak je višegodišnje inicijative da se projektnom suradnjom hrvatskih dizajnerskih i proizvodnih tvrtki predstavimo svijetu kao zemlja znanja i kreativnosti, koja je sposobna konkurirati na najzahtjevnijim tržištima", ističu iz tvrtke Inkea.