Online ili web oglašavanje posezonske ponude 22 odabrane destinacije u cijeloj Hrvatskoj, u sklopu projekta Hrvatska 365, HTZ će provoditi do kraja rujna na francuskom, talijanskom, njemačkom, austrijskom, slovenskom, norveškom, švedskom i britanskom tržištu, dok će se u Njemačkoj i Sloveniji ta kampanja dodatno produljiti i do kraja listopada.
Na tim tržištima istodobno se već provodi i offline (klasično) oglašavanje te ponude i to u tiskanim medijima, a osim oglašavanja u sklopu tog projekta HTZ će u suradnji sa sustavom turističkih zajednica krajem rujna i početkom listopada organizirati po sedam studijskih putovanja stranih novinara i turističkih agenata (produkt menadžeri i vlasnici turističkih tvrtki) s različitih tržišta odnosno odabranih geo zona (Beč, Graz, Muenchen, Ljubljana, Milano, Venecija, Pariz, London, Oslo i Stockholm).
Oni će sami birati destinacije u Hrvatskoj koje žele posjetiti, a ocijenjeno je da bi upravo s tih tržišta, zbog blizine Hrvatskoj i/ili bolje avio-povezanosti, mediji i agenti mogli najviše pridonijeti promociji i stvaranju kvalitetnih priča o Hrvatskoj, pa i prodaji posezonskih turističkih programa, kasnije i predsezonskih s obzirom da se nakon ovojesenskog pilota od iduće godine kreće s punom primjenom projekta PPS odnosno i za pred i za posezonu.
Osim za strane, HTZ i za domaće novinare u ovom mjesecu organizira studijska putovanja u odabrane regije, u kojima se nalaze pojedine PPS destinacije, kroz središnju Hrvatsku (Sisačko-moslavačku, Koprivničko-križevačku i Bjelovarsko-bilogorsku županiju) te Liku (Ličko-senjska i Karlovačka županija).
U listopadu kreće i predstavljanje PPS destinacija u inozemstvu medijima i drugima na posebnim prezentacijama koje će voditi direktori stranih predstavništava HTZ-a i predstavnici pet do šest destinacija iz tog projekta. Oni su sami, kako kažu iz Glavnog ureda HTZ-a, mogli odabrati na kojim tržištima žele odraditi te prezentacije.
Prva takva prezentacija bit će 2. listopada u Ljubljani, 7. listopada slijedi London, 8. listopada Muenchen, 9. listopada Oslo, 13. listopada Beč, 14. listopada Pariz, 20. listopada Graz, 22. listopada Milano i Stockholm te 23. listopada Padova.
Za oglašavanje i promociju projekta Hrvatska 365 u ovoj posezoni HTZ izdvaja najveći dio ili oko 3 milijuna kuna od ukupno predviđenih blizu 5 milijuna kuna, dok se ostalo koristi za izradu i postavljanje nove web podstranice na sedam jezika (www. hrvatska365.hr, odnosno croatia365.eu i još sedam drugih domena, ovisno o tržištu na koje cilja) kao i za radne sastanke predstavnika destinacija te drugo.
Projekt Hrvatska 365 bit će u punoj primjeni od iduće godine, za pred i posezonu, te nakon toga i u idućim godinama, odnosno, kako je kazao direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić, stalno kao jedan od važnijih projekata za produljenje sezone, povećanje turističke potrošnje te uvođenje destinacijskog menadžmenta u hrvatskom turizmu.