Nakon što prestanu s utrkama, u ranim ili kasnim tridesetima, F1 vozači su još uvijek naviknuti na rizik i život na rubu, pa uzbuđenja traže u drugim izazovima, često povezanim s brzinom. Najbolji primjer za to jest sam Schumacher, koji se nakon prvog "umirovljenja" 2006. dohvatio motocikla i sudjelovao na nekoliko utrka, a 2009. je skoro slomio vrat pri jednom padu.
"Michael je obožavao motocikle i puno puta mi je pokazivao slike sa svog mobitela na kojima izvodi ludorije sa svojim motorom", kazao je njegov bivši momčadski kolega u Benettonu Britanac Martin Brundle.
"Tada je prošlo samo godinu dana otkako je Michael napustio Formulu i niste mogli očekivati da se takav natjecatelj i vozač jednostavno isključi. On je našao novi izazov. Zapravo je nevjerojatno koliko vozača Formule, nakon što su stotinu puta izbjegli smrt na stazi, dožive udese u običnim autima, motociklima, biciklima ili u zraku. Njihova glad za brzinom će uvijek postojati, to je neizbježno", kazao je Brundle.
Poznato je da je Ferrari svoja godišnja okupljanja uoči nove sezone imao u talijanskim Dolomitima, a Schumacher je i tada sve impresionirao svojim skijaškim umijećem. Posljednjih godina je postajao sve brži i brži skijaš, a više mu nisu bile dovoljne obične staze, pa je skijao u brdima, na "divljim" mjestima, a jedno od tih mjesta je i mjesto njegove nesreće u Meribelu.
"Sva sreća da je nosio kacigu jer danas više ne bi bio među živima", kazao je bivši F1 prvak John Watson, koji je dodao kako je i on nakon završetka f1 karijere prešao na skijanje. Skijanje vam dopušta čisti adrenalin, niste okruženi nikakvim limom ili metalom, već ste parom skija vezani za snijeg, a adrenalin i čisto zadovoljstvo vam trese tijelo. Mislim da je i Michael brzo postao ovisan o skijanju, dodao je Watson.
On je kazao i jednu neospornu činjenicu - F1 je zadnjih godina ogromne novce uložila u sigurnost vozača, pa je zadnji smrtni slučaj na stazi bio onaj Ayrtona Senne iz 1994., a to znači da su vozači mogli tražiti i adrenalin u drugim sportovima.
Poljak Robert Kubica imao je F1 udes u kojem je gotovo stradao, te je morao otići iz Formule, ali je pokušao karijeru reli vozača, te je na jednom manjem reliju u Italiji 2011. doživio strašan udes. Još prije više od pola stoljeća britanski vozač Mike Hawthorn donio je prvi naslov za svoju zemlju, a mjesec dana nakon prekida karijere zabio se svojim sportskim Jaguarom u drvo i poginuo. Još jedan Britanac Mike Hailwood, koji je bio motociklističkim prvakom i uspješnim vozačem u Formuli, poginuo je u svom autu kada je skoknuo po ručak na ribarnicu. Poznati Francuz Didier Pironi pronašao je izazov u utrkama super-glisera, ali je 1987. poginuo kada se njegov snažni gliser prevrnuo pri ogromnoj brzini. Svjetski prvak iz 2007. Finac Kimi Raikkonen teško se ozlijedio u utrci motornih saonica, dok je Australac Mark Webber slomio nogu vozeći mountain-bike.