Hilton, u čijem su vlasništvu brendovi poput hotela Conrad i Waldorf Astoria, prodao je 117,6 milijuna dionica po cijeni od 20 dolara po dionici, u gornjem dijelu najavljenog raspona.
Prikupljenim iznosom tržišna je vrijednost Hiltona dosegnula 19,7 milijardi dolara.
Dio prikupljenog novca Hilton planira iskoristiti za podmirivanje 1,25 milijardi dolara duga.
Prodaja dionica označava povratak američkog hotelskog lanca u burzovnu kotaciju, odakle se povukao nakon što ga je 2007. za 26,7 milijardi dolara kupila investicijska kompanija Blackstone Group u jednoj od najvećih akvizicija prije globalne financijske krize.
Hiltonov IPO vremenski se poklopio s prvim znakovima oporavka svjetskog gospodarstva i s poboljšanjem stanja u sektoru putovanja.
Cijene hotelskog smještaja i razina njihove popunjenosti rastu, a nastavak tog trenda očekuje se i u sljedećim mjesecima.
U takvom su okruženju Hiltonove dionice privukle veliki interes investitora, pa je prodano pet milijuna dionica više nego što je prvotno najavljeno.
Hilton osim hotela Conrad i Waldorf Astoria uključuje i brendove Doubletree, Embassy Suites, Homewood Suites, Home2Suites, Hilton Garden Inn, Hampton Inn i Hilton Grand Vacations.