Istaknuo je kako se u Splitu osjećaju diskriminirani jer je Blue Line, čiji brodovi plove pod panamskom zastavom, jedini od brodara na liniji Split - Ancona koji plaća peljarenje u Splitu, što godišnje iznosi 200.000 eura.
Naveo je kako Blue Line troškove priveza i odveza u luci Split plaća godišnje 113.000 eura, a osim toga plaća i troškove lučke takse po putniku i vozilima koji su, po njegovim tvrdnjama, i do pet puta veći nego u luci Ancona, dok se ležarina u Anconi uopće ne naplaćuje.
Jorgensen je istaknuo kako su se više puta obraćali hrvatskom Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture da se problem peljarenja u splitskoj luci riješi jednako za sve budući da drugi brodari među kojima i Jadrolija ne plaćaju peljarenje, odnosno usluge pilota (peljara) koji neposredno ili posredno upravljaju plovilima kada uplovljuju i isplovljuju iz luke.
Navodeći kako im je iz resornog ministarstva rečeno kako je za Blue Line peljarenje obvezno zbog sigurnosti plovidbe, kazao je kako istodobno jedan novi brodar, registriran na Cipru, koji nema nikakva iskustva na liniji Split-Ancona, ne mora plaćati pilota zato što je registiran u EU.
Ulaskom Hrvatske u EU uvjeti plovidbe za Jadroliniju, koja ne mora plaćati peljarenje, proširuju se na sve brodare iz EU. Dakle ovdje (u Splitu) nije riječ o sigurnosti plovidbe nego o različitom tretmanu brodara, ustvrdio je Jorgensen. Pritom je istaknuo kako u Anconi svi brodari, bez obzira odakle su, imaju jednak tretman i ne plaćaju troškove peljarenja.
Prihvatljivo je da Jadrolinija kao nacionalni brodar u Hrvatskoj ima "neke prednosti", ali nije u redu da se tvrtki Blue Line naplaćuje peljarina zbog sigurnosti jer njegovi kapetani rade na liniji Split-Ancona dvadesetak godina i bolje poznaju splitsku luku nego neki peljari, ustvrdio je Jorgensen.
Naveo je kako je u prvih osam mjeseci ove godine Blue Line na liniji Split - Ancona u oba smjera prevezao oko 120.000 putnika, što je više od polovice svih putnika koje su prevezli svi brodari na toj liniji. U proteklih dvadesetak godina prevezli su više od dva miljuna putnika na toj liniji.
Nije isključio mogućnost da se i Blue Line registrira na području EU ili na neki drugi način pronađe model kojim bi bio oslobođen plaćanja peljarenja u splitskoj luci, no dodao je kako je to komplicirano te još nisu odlučili što će učiniti.