BADco. je na tom projektu surađivao s njemačkim stručnjakom za dizajn sučelja Danielom Turingom, namijenili su ga profesionalcima i laicima, i već se koristi u plesnim studijima u Berlinu, Helsinkiju, Londonu, Anhremu, Madridu, Stockholmu i Kopenhagenu.
Prvotno razvijan iz tehnologija za "hvatanje pokreta", Whatever Dance Toolbox koristi se kao poveznica između kamere koja snima pokret u stvarnom vremenu, kompjutora i projektora, a plesač tijekom probe može manipulirati sliku pokreta i time dobiti "ogledalo" koje sugerira moguće kvalitete pokreta koje svojim kretanjem još nije ni proizveo.
Tijekom nastupa na 54. Venecijanskom bijenalu BADco. je nastavio suradnju s Turingom, razvivši još jedno programsko rješenje, tehnološki sustav za algoritamsku video montažu uživo ALVES (Algorythmic Live Video Editing System), kojim se postiže složena manipulacija slike za kakvu je inače potrebna skupa televizijska studijska montaža.
Taj su sustav koristili u izložbenim instalacijama, kazališnim predstavama, a namjeravaju ga dovesti do razine softverskog paketa.
ALVES softverski paket razvija se u okviru međunarodnog projekta Labo 21 koji financira EU. U projektu razvoja računalnih tehnologija za primjenu u suvremenom kazalištu i plesu uz BADco. sudjeluju velike europske plesne institucije i koreografi, Jan Fabre, Wayne McGregor i Emio Greco, te organizacija Motion Bank Williama Forsythea.
Ti će novi tehnološki alati biti predstavljeni u programu "Eksplodirani prikazi koreografije", od 5. do 7. prosinca u klubu za net.kulturu MaMa, dok će se od 4. do 8. prosinca u zagrebačkoj Galeriji Nova postaviti izložbena instalacija "Strgane izvedbe" u kojoj se susreću računalni sustav ALVES s proslavljenom plesnom predstavom "FleshDance" kolektiva BADco.