Autorica izložbe Tatijana Gareljić istaknula je da su djela iz respektabilnog fundusa Zbirke medalja i plaketa Moderne galerije.
Izloženo je 19 medalja i plaketa te tri skulpture.
Mila Wod (Budimpešta, 1888. - Zagreb, 1968.) bila je najkompletnija umjetnica prve generacije žena kiparica sa završenom Privremenom višom školom za umjetnost i obrt 1911.
Prva polovica 20. stoljeća vrijeme je njezina najproduktivnijeg stvaranja i najintenzivnijeg sudjelovanja na umjetničkoj sceni.
U Modernoj galeriji čuvaju se njezini kiparski i medaljerski radovi iz tog razdoblja.
Fascinira zrelost i snaga kojom je u sadri oblikovala "Glavu starca" 1910. S druge strane, suptilnost i poetičnost oblikovanja obilježja su brončane statuete "Djevojčica na listu", nastale oko 1938. Nježnost, blagost i idealiziranje portretiranih vidljivi su i na plaketama Mile Wod s prikazima djece i majki, nastalima od 1916. do 1955., istaknula je Gareljić i dodala da su među njima plakete i medalje "Bartol Zmajić" (1916.), "Koko i Seka" (1949.), "Majka i dijete" (oko 1955.) te plaketa hrvatskog političara Vladka Mačeka, (oko 1929., u vrijeme izvedbe spomenika Stjepanu Radiću).
Osim Mile Wod, u razdoblju hrvatske moderne djeluju i Hermina Ferić, Iva Simonović i Dada Janda, koje su svoj likovni izričaj pronašle u medaljerstvu.
Izložbu je otvorila voditeljica zbirke medaljerstva Gliptoteke HAZU Vesna Mažuran-Subotić, koja je tom prigodom istaknula je da je izložba vrlo poticajna za mlade istraživače jer naši muzeji imaju vrlo veliki fundus medaljerske baštine.
Medaljerska djela hrvatskih medaljerki iz fundusa Moderne galerije u Zagrebu s 20-ak originalnih medalja i plaketa uvodi nas u suptilini svijet nepoznatih lica djevojčica, dječaka, staraca i poznatih osoba, modeliranih u trajnom materijalu kao svjedočanstva društvenoga i likovnog izričaja prvih desetljaća 20. stoljeća, kada su djelovale te četiri žene - prve medaljerke u hrvatskoj umjetnosti, rekla je na otvorenju izložbe Tatijana Gareljić.
Izložba će biti otvorena do 28. studenoga.