Zbirka glazbenih kritika i eseja, koju je izabrala i priredila muzikologinja i glazbena kritičarka Bosiljka Perić-Kempf, podijeljena je u četiri cjeline: Kritike, Portreti, Meditacije i Razgovori.
Zvonimir Berković (1928.-2009.) pisanjem o glazbi bavio tek povremeno, surađujući sredinom šezdesetih i u prvoj polovini sedamdesetih godina prošlog stoljeća s novinama i časopisima
Bosiljka Perić-Kempf podsjetila je da je Berković bio filmski redatelj, scenarist, profesor na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, osebujan spoj umjetnika, erudita i kritički nastrojenog intelektualca kakvi, kako je rekla, na ovim prostorima nikada nisu bili osobito na cijeni. Berković je, istaknula je, ostavio kvantitativno relativno mali, ali iznimno važan kritički i esejistički opus posvećen glazbi, koja je njegova životna strast koje se nikada nije odrekao i koju je na razini forme i ideje ugradio u sve svoje filmove.
Autorica je posebice istaknula njegov antologijski film "Rondo" kojim je pokazao kako se filmsko ostvarenje može oblikovati po načelu gradnje glazbenog djela.
Književnica Sibila Petlevski je, uz ostalo, istaknula Berkovićev odnos između filma i glazbe, ocijenivši da je glazbu vješto ugrađivao u filmski medij.
Nakon predstavljanja knjige otvorena je izložba "Zvonimir Berković / 4 filma, 4 desetljeća" koja obuhvaća plakate i fotografije sa snimanja četiri kultna filma (Rondo, Ljubavna pisma s predumišljajem, Dora te Putovanje na mjesto nesreće) iz privatne kolekcije redateljeve supruge Dubravke Berković.
Zadnji dan manifestacije, u četvrtak 7. studenog održat će se tribina o Berkovićevom stvaralačkom opusu te doprinosu hrvatskom filmu i kulturi. O njemu će govoriti bliski suradnici i prijatelji Marko Grčić, Božo Kovačević, Nenad Polimac i Goran Trbuljak.