Svake godine ta se radionica održava u drugom njemačkom odredištu i s drugom glavnom temom, a ove je godine odabran Weimar, koji je kao grad kulture jedan od 38 spomenika svjetske kulturne baštine u Njemačkoj pod zaštitom UNESCO-a, čemu pod sloganom "UNESCO svjetska kulturna baština-kulturna i prirodna bogatstva" DTZ posvećuje iduću godinu te će to biti i fokus njenih marketinških aktivnosti širom svijeta.
U povodom radionice u Weimaru, predsjednica Upravnog odbora DTZ-a Petra Hedorfer naglasila je važnost suradnje njemačkih sa stranim turističkim partnerima, pa i iz srednje i jugoistočne Europe, odakle se svake godine povećava broj turističkih dolazaka u Njemačku.
Na radionici turističku ponudu Njemačke predstavlja više od 40 njemačkih hotelijera, agencija, kulturnih institucija i drugih tvrtki, a osim iz Hrvatske na radionici sudjeluju novinari i touroperatori iz Austrije, Bosne i Hercegovine, Bugarske, Češke, Mađarske, Crne Gore, Poljske, Rumunije, Srbije, Slovačke, Slovenije i Ukrajine.
Iako je Hrvatska po turističkoj posjećenosti Njemačke između 15. i 20. mjesta među stranim tržištima, iz regionalnog, beogradskog ureda DZT-a ističu da je među zemljama uže regije prva po turističkoj posjeti jer je prošle godine iz Hrvatske u Njemačku turistički putovalo oko 690 tisuća ljudi ili njih 6 posto više nego u godini prije.
Takav podatak, po DZT-u, potvrđuje da i na hrvatskom tržištu njemački turizam ima prostora, tim više što njihove statistike zadnjih godina pokazuju stalni rast dolazaka turista iz Hrvatske i to većinom individualaca.
Među ostalim stranim tržištima u Njemačku već godinama najviše turista dolazi iz Nizozemske, SAD-a, Italije, Švicarske i Velike Britanije, a zadnjih nekoliko godina ciljanim marketinškim aktivnosti postiže se i povećanje broja stranih turista i njihovih noćenja, pa je tako prošle godine u toj zemlji ostvareno blizu 70 milijuna stranih noćenja ili 3 posto više nego u godini prije.
Isti postotak rasta (do 3 posto) zabilježen je i prvoj polovici ove godine, a takav se nastavak očekuje i do kraja godine.
Ukupno se u njemačkom turizmu do kraja ove godine očekuje više od 400 milijuna noćenja, od čega glavninu tradicionalno ostvaruju domaći turisti.