Cilj je ovogodišnje kampanje potaknuti žene da budu podrška svojim prijateljicama i da zajednički krenu na pregled, s naglaskom na žene mlađe od 50 godina koje nisu obuhvaćene Nacionalnim programom prevencije.
Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) u 2011. od raka dojke oboljelo je 2126, a umrlo je 894 osoba. Podatak za 2012. još je alarmantniji jer je umrlo 1033 osoba, od toga 1018 žena i 15 muškaraca. Rak dojke i dalje drži neslavno prvo mjesto po broju oboljelih i umrlih žena.
Kao dio kampanje kojom se žele promijeniti ti pokazatelji, u pogon je danas u Zagrebu pušten "SVE za NJU!" tramvaj, a kampanju je došao podržati i gradonačelnik Milan Bandić.
„Ako smo današnjom akcijom spasili samo jedan život, onda smo napravili puno. Brojke o smrtnosti su prevelike i ne smijemo zanemariti važnost redovite brige o zdravlju“, rekao je gradonačelnik prigodom puštanja tramvaja u promet.
Dva tramvaja će tijekom listopada u Zagrebu, u svrhu podizanja svijesti šire javnosti o važnosti redovitih pregleda i pravovremenog otkrivanja raka dojke, nositi promotivne plakate udruge „SVE za NJU!“.
Središnji događaj kampanje održat će se 5. listopada na Cvjetnom trgu u Zagrebu, gdje će se dijeliti promotivni i edukativni materijali, prodavati proizvodi kojima će se prikupljati sredstva za rad Centra za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka, a predviđen je i prigodni nagradni i zabavni program.
Budući da je rak dojke u izuzetno velikom porastu kako kod mlade, tako i kod "starije" populacije žena, važnost ove preventivne kampanje je u djelovanju na više razina - od prve informacije o bolesti, važnosti i načinu samopregleda, do informacije o redovnom pregledu i Centru za psihološku pomoć ženama oboljelima od raka.