Studija je između ostalog pokazala da je doprinos poslovnog sustava Coca-Cole u Hrvatskoj, koji uz Coca-Coline tvrtke uključuje i sve dobavljače, trgovačke partnere i njihove dobavljače, u 2012. iznosio 2,16 milijarde kuna ili 0,7 posto domaćega BDP-a.
Svojim je poslovanjem Coca-Cola dala 1,23 milijarde kuna ili 2 posto ukupnoga poreznog prihoda Hrvatske te podržala 7.400 radnih mjesta ili 0,5 posto od ukupnoga broja radnih mjesta u Hrvatskoj.
Prema podacima iz Studije na svaku kunu izravnoga doprinosa Coca-Cola stvara još 9 kuna neizravnoga doprinosa hrvatskomu BDP-u, a svako radno mjesto u Coca-Coli donosi još 12 radnih mjesta u širemu gospodarstvu.
Najvećom vrijednošću Coca-Cola pridonosi trgovinskomu sektoru (ugostiteljstvu, maloprodaji, veleprodaji) te sektoru poslovnih usluga i proizvodnomu sektoru.
Godišnji porezni doprinos porastao je s 530 milijuna kuna u 1995. na 1,2 milijarde kuna u 2012., a Coca-Cola je u istome razdoblju u Hrvatsku uložila 780 milijuna kuna.
Glavni direktor Coca Cole HBC Hrvatska Mircea Draja istaknuo je kako je Coca-Cola važan dio hrvatskoga gospodarstva, što potvrđuje i podatak da je od svake kune potrošene na Coca-Coline proizvode u 2012. u hrvatskomu gospodarstvu ostalo 90 lipa.
Direktorica poslovanja Coca-Cola Company za jugoistočnu Europu Lana Popović istaknula je da je jedan od temelja poslovnoga uspjeha Coca-Cole na hrvatskome tržištu ulaganje u zaposlenike. Napominje kako su unutar međunarodnog Coca-Colina sustava hrvatski zaposlenici iznimno cijenjeni i mnogi menadžeri danas su na odgovornim položajima na razini regija ili drugih zemalja.
Predstavljanju Studije nazočio je ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras koji je ocijenio da je doprinos Coca-Cole hrvatskom gospodarstvu značajan, nada se da će i dalje investirati u Hrvatsku, jer, kako je kazao, postoje mogućnosti da se Coca-Cola širi, da napravi određene iskorake, a u tome će imati podršku Vlade.