Autor predgovora u katalogu izložbe Milan Bešlić, uz ostalo, istaknuo je da je ovaj umjetnik geometrijska tijela i oblike tematizirao već u najranijim djelima s početka sedamdesetih godina prošlog stoljeća.
U ovoj seriji radova, smatra Bešlić, primjetan je Eterovićev novi postupak u interpretaciji stare teme - kruga i kugle. Sada se iz središta kruga širi velika likovna energija prema rubovima koji više nisu konačni, nisu zadnja crta njegove ishodišne točke, ne definiraju ga nego otvaraju prema beskraju.
Dodaje i kako eterović sustavno i minuciozno istražuje prostor u dva smjera, odnosno u dvije dominantne inačice jednog likovnog jezika: u dvodimenzionalnoj plohi slike i crteža te u trodimenzionalnom prostoru skulpture i objekta.
Svoju intelektualnu radoznalost Eterović je usmjerio upravo na geometrijske oblike iz čijih je 'sadržaja', to jest iz okomica i horizontala, ploha i površina, linija, krivulja i volumena koncipirao djelo čije mijene slijedimo duže od četiri desteljeća, od 1970. do ovih radova prvi put izloženim u galeriji "Josip Račić".
U ovim preobrazbama iščitava se njegov likovni izraz prožet različitim stilskim inačicama: od neokonstruktivističke tradicije i geometrijske apstrakcije, minimal-arta i monokromne poetike, enformela, tašizma do plodonosnih utjecaja velikih umjetnika koji su obilježili minulo stoljeće, a najviše zadnja dva desetljeća, dodaje.
Joško Eterović rođen je 1943. u Splitu. Samostalno izlaže od 1970. (Galerie de Beaune, Pariz), a do 2010. imao je nekoliko desetaka samostalnih izložba. Od 2012. godine zastupljen je i na izložbi stalnog postava hrvatske likovne umjetnosti u Modernoj galeriji sliko-reljefom Rijeka iz 2010. godine.