Riječ je o metalnim dijelovima koji spajaju tračnicu s kolosijekom pa je zbog krađe tih dijelova u potpunosti bila ugrožena sigurnost željezničkog prometa, izjavio je za agenciju Tanjug direktor Medija centra "Željeznica Srbije" Nenad Stanisavljević.
Prije nego je donesena odluka o prekidu prometa međunarodni vlak "Avala" tu je dionicu morao iz sigurnosnih razloga proći brzinom od 10 km na sat, kazao je Stanisavljević dodavši da se ne može još procijeniti kada će promet biti uspostavljen, jer je neophodno zamijeniti svih 350 ukradenih vijaka.
"Ovo je još jedna u nizu krađa željezničke imovine, posebno kada je riječ o infrastrukturi, koje izravno ugrožavaju sigurnost prometa i zbog čega srbijanske željeznice na godišnjoj razini trpi financijsku štetu od više stotina milijuna eura", naveo je Stanisavljević.
Ovo je drugi slučaj krađe željezničkih tirfona u posljednjih mjesec dana na sjeveru Vojvodine.
Sredinom kolovoza obustavljen je željeznički promet između Subotice i Sombora kada je zbog oštećenja pruge iskliznuo teretni vagon, ali srećom bez ljudskih žrtava Ustanovljeno je da s te pruge ukradeno 235 tirfona, da je oštećeno oko 500 betonskih pragova i polomljena tri telefonska stupa.
Željeznice Srbije su kod mjerodavnih državnih tijela pokrenule inicijativu da se takve krađe tretiraju kao teška kaznena djela i ugrožavanje javne sigurnosti kako bi počinitelji bili najstrože sankcionirani, kako je to učinjeno već u Bugarskoj i Italiji.