Trotjedna kampanja pod nazivom "Obzir ima prednost" upozorava na nepoželjne oblike ponašanja u gradskim autobusima, tramvajima i podzemnoj željeznici. Za kampanju je iz gradskog proračuna izdvojeno 250.000 eura.
U gradskom prijevozu nepoželjno je primjerice jesti, ljubiti se, telefonirati ili slušati glazbu.
"Radi što hoćeš, ali ne ovdje", piše na plakatima koji upozoravaju putnike na neprimjerene oblike ponašanja i pozivaju na obzir prema drugim putnicima.
Kampanja obuhvaća i neuobičajene poruke putem razglasa u vozilima. Primjerice, putnike se poziva da dođu u ured za izgubljene stvari kako bi uzeli pomfrit ili novine koje su ostavili u gradskom autobusu.
Zaposlenici gradskog prijevoza uskoro će početi i osobno upozoravati putnike koji se ne budu pridržavali uputa. "Ako to ne pomogne, kažnjavat ćemo", izjavio je ravnatelj bečkog gradskog prijevoza Eduard Winter.