FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Matešić o ciljevima i programu rada HTZ-a

Autor: skal
VARAŽDIN, 23. kolovoza 2013. (Hina) - Razvijanje destinacijskog menadžmenta, odnosno povezivanje javnog i privatnog sektora i turističkih zajednica na jednom području, identificiranje kvalitetnih turističkih programa te njihov daljnji razvoj i privlačenje gostiju na određenu destinaciju važan su dio programa i rada Hrvatske turističke zajednice rekla je danas u Varaždinu, boraveći na Špancirfestu, direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić.

Istaknula je kao pozitivan upravo primjer Špancirfesta koji je kroz organizaciju okupio veći broj ustanova iz regije i uspio se potvrditi kao prepoznatljiv brand na razini Hrvatske, ali sve više i izvan njezinih granica. Ono što predstavlja problem u Varaždinu, ali i na cijelom području kontinentalnog turizma je slabije razvijena turistička infrastruktura odnosno kvalitetni smještajni kapaciteti kazala je Matešić, ističući da je rješenje tog problema ključno za privlačenje i zadržavanje većeg broja gostiju. Također je naglasila da sredine iz šireg zagrebačkog prstena, poput Varaždina, trebaju iskoristiti blizinu glavnog grada, koji obara rekorde po broju gostiju, te da ih privuku stvaranjem kvalitetnih sadržaja.

Direktorica Glavnog ureda HTZ-a obećala je pomoć navodeći da je Varaždinska županija samo u ovoj godini kroz različite turističke programe "povukla" oko 600 tisuća kuna dok je za udruženo oglašavanje dobila još 250 tisuća.

Osim povećanja kvalitete smještajnih kapaciteta Matešić ističe da je za kontinentalni turizam važno i privlačenje, prije svega, domaćih gostiju, navodeći situaciju u nama susjednim zemljama koji značajne prihode od turizma ostvaraju upravo na domaćem tržištu. Nakon što promoviramo destinacije kontinentalnog turizma kod domaćih posjetitelja možemo se okrenuti zemljama u regiji.

Matešić upozorava da je za privlačenje tih turista nužno osmisliti kvalitetne i zanimljive programe i konkurirati cijenom budući da je naša turistička ponuda slična ponudama zemalja u regiji. Kvaliteta ponude i pristupačna cijena mora biti naša prednost, zaključila je Matešić.

Pohvalila je organizaciju Špancirfesta, dok je zamjenica gradonačelnika Varaždina Natalija Martinčević istaknula da je taj događaj, postao samoodrživ budući da gotovo 90 posto sredstva za njegovu organizaciju stiže iz privatnog sektora. Ukupni troškovi organizacije Špancirfesta iznose oko 3,6 milijuna kuna.

(Hina) xskal ydm

An unhandled error has occurred. Reload 🗙